אחרי נפילת "באטמן נגד סופרמן": באטמן בסרט סולו חדש!. צילום מסך מיוטיוב

אחרי נפילת "באטמן נגד סופרמן": באטמן בסרט סולו חדש!

עכשיו זה רשמי. בן אפלק, השחקן שמגלם את באטמן, חוזר ובענק בכמה סרטים שאסור לפספס: "יחידת המתאבדים", שני סרטי "ליגת הצדק" והכי חשוב – עוד סרט סולו מטורף, של "באטמן" כמובן! על מה המהומה? כל הפרטים בכתבה

שנה לחוצה עבר על באטמן וזה עוד לא הכול! לאחר הסרט המאכזב שבו השתתפה הוונדר-וומן של ישראל, גל גדות, באטמן מוכרח להחזיר את שמו הטוב לאקרנים. במשך יותר משנה, הופצו שמועות על סרט סולו בו יככב בן אפלק כבאטמן. אם כן, רק לאחרונה התברר כי השמועות אכן נכונות, והפרויקט אכן בתהליכי פיתוח. במשרדי החברה נמסר מהמנכ"ל, קווין צוג'יהרה, כי השמועות על הסרט נכונות – הסרט הוכרז כרשמי. אחד מחושפי הידיעה, ששמו פטר סכירטה, אף צייץ על כך בטוויטר.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בנוסף, מספר ציוצים של בן פריץ מהמגזין "WSJ" אף גרמו לקהל הטוויטר להתלהב בעודו מפתח ציפיות לגבי הסרט. בציוץ כתוב שבן אפלק לא רק ילבש את מדי באטמן, אלא גם יעמוד מאחורי המסך כבמאי הסרט. ככל הנראה, הסרט צפוי לצאת בעוד כחמש שנים! מתרגשים? גם אנחנו!

 

הגורם שאישר -
הגורם שחשף - "יש כאלו שאפילו הבינו מזה שבן יביים בעצמו את הסרט" © צילום מסך מטוויטר

הציוץ של בן פריץ © צילום מסך מטוויטר

ככל הנראה, חברת הפקות הסרטים "WB" עובדים על פיתוח הרפתקה חדשה עבור שומרי החוק של גות'אם סיטי, שהיו פעילים בגלקסיה מעל 20 שנה. כרגע, עוד לא ידוע כיוון העלילה. לא נמסר אף מידע האם הסרט יתעמק בקריירת הלחימה בפשע המוקדמת של באטמן או דווקא אחרי הניסיונות הראשונים שלו עם סופרמן, עם וונדר-וומן ועם עוד כמה גיבורי-על.

הפעם - סולו © צילום מסך מיוטיוב

מלבד הדיווחים לגבי הסרט, כמה מקורות רשמיים של הסרט טוענים שבבוא היום יידעו מה באמת תפקידו של אפלק, וזאת לאחר השמועות הרבות כאמור שבן אפלק יביים את הסרט. כמובן, אפלק כבר הוכיח את כישוריו כבמאי עם הסרטים – "נראתה לאחרונה", "גנב עירוני" ו-"ארגו" – ולכן הגיע זמנו להתקדם בתעשייה, בהתחשב באהבתו העצומה לגיבור-העל באטמן. הוא חובב באטמן עוד מילדותו. בנוסף, דווח כי השחקן בוודאות ייקח חלק בכתיבת התסריט.

 

תגובות