פתיחה טובה: גאליס קונקט כובשת את הקולנוע כבר בסופש הראשון . צילום: אוהד רומנו באדיבות סרטי יוניטד קינג

פתיחה טובה: גאליס קונקט כובשת את הקולנוע כבר בסופש הראשון

אחרי שחיכינו זמן רב לסרט החדש של "גאליס" ואחרי שיצא למסכים בחמישי האחרון, הגיע הזמן למבחן התוצאה - כמה ילדים הגיעו לצפות בו? תופתעו לגלות

אם בכל פעם אנחנו נפעמים מחדש מההיסטריה סביב גאליס, הפעם יש לכך עוד חותמת בשטח שמוכיחה שלמרות שהיא עוד שנייה נגמרת, היא כאן כדי להשאר, כך לפחות על פי הסרט השני בסדרת הסרטים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

"גאליס קונקט" הגיע לאקרנים ביום חמישי האחרון לאחר השקה חגיגית שנערכה יום קודם לכן, הדיבור על הסרט היה רב ברשתות החברתיות ויצר באז וסקרנות לקראת מה שהולך לקרות בו, שכן מדובר בעלילה נפרדת מעלילת הסדרה המקורית.

אחרי שלושה ימים שלמים על מסך הקולנוע, כעת נחפשים הנתונים הראשונים על הסרט בקופות שמכריזים - יותר מ-35 אלף כרטיסים נמכרו כבר בסוף השבוע הראשון של הסרט. מדובר בהצלחה אדירה ביחס לסרט קולנוע ישראלי והנתונים כמובן ימשיכו לעלות עם הזמן.

 

הסרט הקודם בסדרה, "גאליס: המסע לאסטרה" נחשב לאחד הסרטים המצליחים ביותר של קיץ 2014 עם יותר מ-200 אלף צופים ברחבי הארץ, ונדמה כי גם "גאליס קונקט" בדרך להיות השובר הקופות החדש.

בסרט הנוכחי לעומת זאת מככבים גם כוכבים חזקים שלא ככבו בסרט הוקדם: דניאל גד, עופר שכטר ורותם סלע שהצטרפו לטירוף החדש עם תפקידי מפתח בגאליס קונקט.

כזכור, במקביל לסרט יצא גם סינגל וקליפ בביצועו של הראל סקעת שנקרא "את לי הכל" וגם הוא צובר תאוצה ועניין בקרב המעריצים. 

© צילום: אוהד רומנו
 

 

תגובות