ספר הג'ונגל: "אין אפילו חיסרון אחד בסרט". באדיבות פורום פילם

ספר הג'ונגל: "אין אפילו חיסרון אחד בסרט"

אם אתם מחפשים את הבילוי הכי טוב בפסח הזה - מצאתם. "ספר הג'ונגל" יצא לפני מספר ימים, אך הדיבורים הרבים עליו החלו הרבה לפני, וכנראה היו מוצדקים. ביקורת

גרסת הלייב אקשן החדשה, או 'הקלאסיקה שמתעוררת לחיים', של האגדה הידועה "ספר הג'ונגל" עולה על כל הציפיות. אנחנו כבר יודעים את זה, אבל בגרסה הזו דיסני לגמרי מוכיחים את עצמם בפעם ה"מי יודע כמה" כענקי הסרטים של כל הזמנים. הפעם דיסני לוקחת פרויקט מטורף, שנראה כמעט בלתי אפשרי - להפוך חיות אמיתיות לדמויות מסרט.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

זה פרויקט חסר תקדים, במיוחד כשמדובר באגדה מוכרת לכולנו, אגדה שגדלנו עליה אך מעולם לא חשבנו עליה כממשית, ריאליסטית, עם חיות ג'ונגל. החברה לוקחת עליה את הפרויקט הקשה ועומדת בו בהצלחה. והתוצאה? סרט מרהיב שלא נראה כמותו על מסכי הקולנוע. 

 

אין אפילו חסרון אחד שממש מורגש בסרט, לא משנה מה -  זה פשוט בלתי אפשרי למצוא. העלילה מושלמת, כולם כבר התאהבו בה בעבר עוד בגרסה הקודמת ויודעים שהיא מנצחת לא משנה באיזו גרסה - מחזמר ישראלי, סרט אנימציה או סרט לייב אקשן. באשר לשחקנים, או יותר נכון השחקן שהוא בן האנוש היחיד - ניל סת'י - הוא מתאים בול לתפקיד מוגלי, אם זה מבחינת מראה או מבחינת איך שהוא משחק, קשה להאמין שהוא בסך הכל רק ילד. גם המדבבים לא נופלים מהציפיות ואף עולים עליהן בענק. ולבסוף, הגרפיקה שדברנו עליה קודם, יוצאת מן הכלל. התחושה היא לגמרי כאילו הצופה נמצא בתוך הסרט, בג’ונגל הרחוק, והסיפור נראה אמיתי לחלוטין. 

ניל סת'י המוכשר
ניל סת'י המוכשר © באדיבות פורום פילם

בנוסף, למרות החששות לכך שהסרט ייצא "מפחיד" בהרבה מהאגדה, עד כדי כך שאי אפשר יהיה לצפות בו עם כל המשפחה, עכשיו זה בטוח לומר שמלבד קטעים בודדים בהחלט אין לסרט הזה אופי של מעין סרט אימה במסווה. למרות כל החיות, והנחש האימתני שאיתו הקטעים הם כן "מפחידים", אבל שוב - הם בודדים, מלבדם הסרט הוא תענוג עבור המשפחה כולה. הוא בנוי ככה שהמבוגרים יכולים להתלהב ולהתפעל, וגם האחים והאחיות הקטנים (לא קטנים מידי) שלכם יכולים להינות מהאגדה שהופכת לסרט בבטחה. 

לא כזה מפחיד, אבל מותח
לא כזה מפחיד, אבל מותח © באדיבות פורום פילם

מה שכן, תוודאו שאתם צופים בתלת מימד. במאי הסרט התכוון ויכל, מפני שהכל צולם באותו סטודיו, לגרום לסרט להיות מכוון לצפייה בתלת מימד. הוא ללא ספק רצה שהסרט יוקרן בטכנולוגיה הזו של תלת המימד, כדי שהצופים יחשבו שהם ממש בתוך הג’ונגל, ומרגישים את זה (בעיקר כשמורידים את המשקפיים).

תרגישו שאתם בתוך הג'ונגל
תרגישו שאתם בתוך הג'ונגל © באדיבות פורום פילם

אם כן, 'הקלאסיקה מתעוררת לחיים' זה בדיוק הטייטל שמתאים לסרט הזה, והוא לא נכתב על הפוסטר של הסרט סתם. אין דבר יותר מדהים מלראות את גיבורי הילדות שלך חיים ונושמים כאילו הם מהעולם שלך, בייחוד כשהסיפור כשלעצמו מופרך מתמיד ולא רגיל. רוצו לקולנוע, הסרט הזה שווה כל שקל וכל דקה מהחיים שלכם!

 

תגובות