קוראים בעוגיות: מה קשור לברון ג'יימס ל"ספייס ג'אם 2"?. צילום יחסי ציבור

קוראים בעוגיות: מה קשור לברון ג'יימס ל"ספייס ג'אם 2"?

כשאמנות, אוכל וחדשות נפגשים נוצרת הפתעה מתוקה בהחלט! עמוד הפייסבוק "Tastemade" בשיתוף עם "SweetAmbs" פרסם כי לברון ג'יימס ככל הנראה יככב בסרט המגניב "ספייס ג'אם 2", במקום קודמו בסרט הראשון מייקל ג'ורדן

יש לנו חדשות טעימות במיוחד עבורכם! לברון ג'יימס, אחד משחקני הכדורסל הטובים ביותר, ככל הנראה יככב בסרט השני של "ספייס ג'אם" לצד באגס באני וחבריו מ"הלוני טונס". הסרט הראשון של "ספייס ג'אם", עם מייקל ג'ורדן, יצא בשנת 1996 ונחשב אז לפריצת דרך בעולם הקולנוע. זאת משום שהוא שילב אנימציה עם אנשים חיים, מה שהיה נדיר ביותר באותם השנים. כמובן שגם הסרט השני, ככל הנראה, ימשיך באותו הדפוס וישלב גם הוא דמויות ממחושבות עם אנשים אמיתיים. אך, מכיוון שמאז הטכנולוגיה השתפרה מאוד, אנחנו כבר מרשים לעצמנו לצפות לסרט מרהיב ולא פחות!

זה מה שקרה בפעם הקודמת
 

את החדשות האלו לא קיבלנו בדרך רגילה. אחד מעמודי האוכל הטובים ביותר של המדיה החברתית, "Tastemade", בשיתוף עם אמני העוגיות, "SweetAmbs", פרסמו לפני ימים אחדים את השמועות - שכאמור לברון ג'יימס יחליף את שחקן הכדורסל שזכה להכי הרבה הצלחה (ולא בגלל הסרט), מייקל ג'ורדן. ואיך הם עשו את זה? בדרך הכי לא שגרתית אך הכי כיפית - ע"י ציור מושקע על עוגיה! רוצים לראות? אפשר ממש כאן.

את הסרט השני יביים הבמאי הטייואני-אמריקאי ג'סטין לין, שלאחרונה סיפרנו לכם עליו בהקשר של מהיר ועצבני 8. עד כה חשבנו שאכן מדובר רק בשמועות, אבל בהתחשב בעובדה שלברון ג'יימס בעצמו צייץ מחדש בטוויטר ציוץ על כיכובו בסרט (והבמיוי של ג'סטין לין), זה באמת קורה! האם הסרט יצליח וישגשג כמו קודמו? את זה כנראה נגלה רק לאחר שייצא הסרט, אבל עד אז – אל תשכחו להתארגן עם משהו קטן לאכול, חבל שייזל ריר על המקלדת.

© טאמבלר

 

 
תגובות