שכנים 2: "החיוך לא ירד לנו מהפנים". צילום מסך מיוטיוב

שכנים 2: "החיוך לא ירד לנו מהפנים"

אחרי שהסרט הראשון של "שכונים" שבר את כל הקופות, וכבש את כולנו, סרט ההמשך "שכנים 2" ללא ספק עמד בציפיות. מה עוד חשבנו?

את הסרט הראשון של "שכנים" כבר הספקנו לראות בדיוק לפני שנתיים, וכבר אז ידענו שהוא אחד הסרטים הטובים שיצאו באותה התקופה. לאלו מאיתנו שלא בדיוק זוכרים מה הלך שם, בסרט הראשון ראינו עלילה מצחיקה, קלילה וכייפית. העלילה המדוברת כוללת זוג הורים צעירים עם תינוקת שמגלים שהשכנים החדשים שלהם - הם לא אחרים מאשר אווחת בנים בקולג' שהמטרה העיקרית שלה היא לעשות הרבה מסיבות, כיף ואיך לא, המון רעש! 

 


לא נרחיב בפרטים על הסרט הראשון, אך נגיד שגם בסרט הזה הקאסט די נשאר אותו הדבר. בתפקיד הראשי כמובן השחקן הכי לוהט בתעשייה זאק אפרון, ולצידו סת' רוגן ורוז ביירן שמשחקים את זוג ההורים. לקאסט הפעם הצטרפה השחקנית קלואי גרייס מורץ שהיא מנהיגת האווחה החדשה (את מורץ הכרתם כבר ב"הגל החמישי"). הקאסט נטמע מעולה בתוך הסרט, ואפשר להגיד - עם יד הלב, שלא הייתה אפילו טעות ליהוקית אחת!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כמו שבטח כבר הבנתם עלילת הסרט השני כמעט זהה לעלילת הסרט הראשון, רק שהפעם זאק אפרון בצד של "הזקנים". ההורים הצליחו כביכול למכור את הבית, אך כעת הם נמצאים בתקופה שבה הם צריכים לדאוג שהכל יהיה בסדר בשביל להצליח לסיים את העסקה סופית. אז באמת הכל נראה טוב ויפה, אבל רק עד שעוברת לגור לידם אחוות קולג', הפעם כזו של בנות, שרוצות להוכיח שהן יכולות לעשות מסיבות אפילו טובות יותר משל הבנים. מפה ניתן לכם לשער מה קורה, ואיזה דברים קורים כשקבוצת "הזקנים" מנסה לעשות הכל כדי למנוע את זה מהן (או שפשוט תצטרכו לראות את הסרט).

והפעם
 


הסרט עצמו כולל אין-סוף קטעים מצחיקים שלא אפשרו לנו להוריד את החיוך אפילו לדקה. שילוב של סיטואציות יומיומיות עם אירועים מפתיעים שהופכים כל רגע בסרט לקורע מצחוק. הסרט כולל לא מעט סצנות שבהן מצד אחד רואים מסיבות מגניבות ומצד שני את ההתמודדות של קבוצת "הזקנים" עם אותן המסיבות. בהזדמנות זו נציין שהסרט, כמצופה, מיועד לבוגרים יותר שבין הקוראים.



זהו ללא ספק אחד הסרטים היותר מצחיקים שיצא לנו לראות בתקופה האחרונה! בדיחות טובות, קאסט שהשתלב לנו בצורה מושלמת על המסך ואוויריה טובה. כדי לא לעשות לכם יותר מידי ספויילרים על המאבק של בנות האווחה נגד קבוצת ה"מבוגרים", כל שנותר לנו זה רק להמליץ לכם לרוץ לקולנוע ולראות את "שכנים 2", תהיו בטוחים שלא תצטערו!

ציון בסולם פרוגי: 9

תגובות