אנגרי בירדס: "המעבר למסך הקולנוע לא רע בכלל". באדיבות פורום פילם

אנגרי בירדס: "המעבר למסך הקולנוע לא רע בכלל"

"אנגרי בירדס" מוכר בתור המשחק ששיגע את עולם הסמראטפונים לפני כמה שנים, ועכשיו, אחרי סדרת טלויזיה שכבר יצאה, מנסים להחיות את המותג שוב עם סרט אנימציה חדש. החדשות הטובות? הוא לא רע. ביקורת

עם חלוף השנתיים מאז שהוכרז על סרט באורך שלם של "אנגרי בירדס", הוא סוף סוף יצא לאקרנים בשבוע האחרון. מבול "הסרטים בעקבות המותגים" די תופס תאוצה בשנים האחרונות. אם מדברים על "סרט לגו", "סרטי ברבי" ו"בראץ" שרצים כבר לא מעט שנים, ואף מצטרפים לחגיגה סרט "pez" שמבוסס על ממתק שבא עם בובות לאיסוף, סרט אימוג'י שנמצא בתהליכי עבודה והפקה ולבסוף, זוכרים את בובות הטרול משנות ה90? גם להם יצא סרט.

באדיבות פורום פילם
 

לכתוב סרט שכולל דמויות שמוכרות ממשחק זה בוודאי יותר קשה ושונה, צריך להתאים את המשחק עצמו לעלילת הסרט ולפתח דמויות שאנחנו כבר מכירים. בסרט של "אנגרי בירדס" עשו את זה די טוב, אין לנו תלונות. העלילה עוסקת באי הציפורים בעולם בדיוני שבו ציפורים לא יכולות לעוף. כבר בהתחלה אנחנו פוגשים את רד – הציפור האדומה שנהפכה להיות, כידוע, סמלו של המותג. רד "מחלטר" כליצן ובאחת המסיבות שהוזמן לעבוד בהם הייתה לו "תקרית קטנה" שבסופה נשלח לסדנה לשליטה בעצבים, שם אנחנו פוגשים כבר את רוב גיבורי המשחק המוכרים: הציפור הצהובה צ'אק, שבאה עם הרבה רמיזות לזה שצ'אק הומוסקסואל, הציפור השחורה בומבה שמתפוצצת ברגעים הכי לא מתאימים ועוד.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כשהחזירים באים לאי, כביכול במטרות שלום, לרד יש תחושה שהם באים עם כוונות אחרות. כאן מתחילה העלילה האמיתית. מה שמרגיז זה שאין לסרט הזה עלילה של ממש עם דמויות שעוברות תהליך (אולי חוץ מרד) ומתמודדות עם קונפליקטים, יש את העלילה הבסיסית ביותר ולא מעבר. רוב הסרט פשוט נמרח על גבי מונאטז'ים וגאגים קומיים שיאמר לזכות התסטריטאים, הם אכן מוצלחים מאוד. הגאגים היו מצחיקים מאוד והיו בניהם אפילו כמה הברקות שהצילו את הסרט.

רד מבין שמשהו לא בסדר כשהחזירים מגיעים לביקור
רד מיד מבין שמשהו לא בסדר כשהחזירים מגיעים לביקור © באדיבות פורום פילם 

עוד יאמר לזכות המפיקים והאחראים על הסרט, שהאנימציה הייתה יפיפיה ועשירה למדי. היו רגעים מרהיבים שפשוט היה יפה לראות, וניתן לראות גם את ההשקעה הרבה שנעשתה מאחורי הקלעים. לעומת זאת, הסרט עמוס באיזכורים לתרבות הפופ שרק מבוגרים יבינו וגם השפה שם לא כל כך נאותה, כך שמעבר לאנימציה אנחנו לא יודעים עד כמה זה מתאים לילדים קטנים מאוד.

אנימציה מרהיבה
אנימציה מרהיבה © באדיבות פורום פילם

לסיכום, אם אתם מחובבי המשחק המקורי של "אנגרי בירדס" אתם תהנו מאוד, וגם אם לא מומלץ לראות את הסרט רק בשביל הקטעים הקומים הנפלאים והנהדרים. בנוסף, אם יש לכם אחים קטנים זה סרט מתאים שיכול להיות מעולה בתור בילוי משותף. אנחנו נהנינו!

תגובות