לכבוד חודש הגאווה? זוג לסביות בסרט החדש של דיסני . צילום מסך מהטריילר

לכבוד חודש הגאווה? זוג לסביות בסרט החדש של דיסני

"מוצאים את דורי" קיבל טריילר חדש שבו ניתן לראות זוג של שתי אימהות בתוך הטריילר לכמה שניות, דבר חסר תקדים – שכן מעולם לא הופיעו לסביות בסרט דיסני. כל הפרטים

הסרט שאנחנו הכי מצפים לו, "מוצאים את דורי", כבר אוטוטו כאן, או ליתר דיוק יצא בקולנוע ב23.6. דיסני האהובה, יחד עם פיסקאר, החליטה לעשות לנו טיזיניג לא קטן לסרט ולהוציא טריילרים חדשים, הצצות ועוד דברים דומים ומגרים שפשוט עושים חשק לראות כבר את הסרט הזה! אנחנו לא יכולים לחכות וזה כבר ידוע. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

למרות שכולם מתרגשים מאוד, בימים האחרונים היו סביב "מוצאים את דורי" דיבורים רבים שכלל לא היו קשורים לדורי עצמה ולציפייה לסרט, לנמו או אפילו לאנימציה. מה שעורר את המהומה היו דווקא שתי דמויות שמופיעות בטריילר ששוחרר לפני כשבועיים ורק עכשיו הצופים בכל העולם שמו לב אליו. שתי הדמויות האלו הן בעצם זוג אמהות, שמופיעות יחד עם תינוקם. כל האינטרנט התרגשה וגעשה מהדבר הזה – מהופעה של זוג לסביות בפעם הראשונה בסרט של דיסני. למרות הכל, אנחנו מצטערים לקלקל את החגיגה, אבל שום דבר לא באמת אושר רשמית עדיין מאף גורם מטעם הסרט או מדיסני ופיסקאר. 

© צילום מסך מהסרטון

בהחלט יכול להיות ששתי הדמויות הן סתם חברות טובות או אפילו שאיזו מישהי זרה שרצתה לעזור לאישה אחרת להרים צעצוע, ועוד מלא סיפורים אחרים. אך, מה שגרם לכולם להאמין דווקא בגרסה של הלסביות היה הקרבה של המדבבת של דורי לעניין. אלן דג'נרס המדבבת, היא לסבית מוצהרת וחיה עם בת זוגתה כבר קרוב ל-13 שנה. עוד דבר שרומז על אפשרות שהתיאוריה הזו אכן נכונה, היא שהחודש בו הסרט יוצא, יוני, נחשב בכל העולם לחודש הגאווה הבינלאומי. אז מה דעתכם? האם הגיע הזמן שנראה ייצוג לסבי או להט"בי בסרטי דיסני? 

הסרטון המלא - צפו ב1:08
 
 
תגובות