מסתמן כלהיט: הטריילר החדש של הסרט "משחקי חובה" . באדיבות פורום פילם

מסתמן כלהיט: הטריילר החדש של הסרט "משחקי חובה"

היכונו לקבל את להיט הנעורים החדש. ביולי הקרוב יגיע לבתי הקולנוע סרט מיוחד במינו בגזרת סרטי נוער, "משחקי חובה", שבו ישחקו יחד אמה רוברטס ודייב פרנקו. צפו בטריילר הראשון שמתורגם בלעדית לגולשי פרוגי

אין ספק שזו בהחלט השנה של אמה רוברטס. אחרי תפקיד שאנל הביצ'ית אך הלא ממש חכמה ב"מלכות הצעקה" אפשר להגיד שהיא לגמרי חזרה לעניינים מבחינתנו. עכשיו היא מככבת בסרט חדש, שנקרא "משחקי חובה" ויוצא ביולי הקרוב. מי שמשחק לצידה הוא לא אחר מאשר דייב פרנקו, הקו/סטאר של זאק אפרון בסדרת הסרטים "שכנים". השבוע שוחרר לאוויר הטריילר הראשון של הסרט החדש, ועם תרגום ראשון לעברית בפרוגי, הגיע הזמן שלכם לשפוט בעצמכם.

באדיבות פורום פילם
 

בטריילר אנחנו אנחנו נחשפים לעולם הבדיוני של הסרט, שבו קיים אתר באינטרנט שנקרא "משחקי חובה". הכוונה היא למעין משחק אמת או חובה, אבל ללא האופציה של האמת. אמה משחקת את ונוס, נערה צעירה שרוצה קצת לקבל ריגושים בחיים שלה ומשתתפת במשחקי החובה. על כל משימה במשחק אתה מקבל כסף, והגולשים של האתר הם אלו שבוחרים בוחרים את המשימות לאנשים. המשימה הראשונה שהגולשים בחרו לונוס נחשבת די קלה, והיא לנשק מישהו זר במשך חמש שניות. לאחר כמה דקות הבחור שהיא נישקה, אותו מגלם פרנקו, אומר לה שהוא גם קיבל משימה מהגולשים - והיא הייתה להתחבר אליה. יחד הם עושים משימות משוגעות ומטורפות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הטריילר נראה בשלב הזה כמו קומדיה רומנטית קלילה בסגנון קיצ'י ודביק ביותר. אבל אז הצופים מקבלים את הבום, ומבינים הסרט הזה הוא הכי לא קומדיה רומנטית. לאט לאט הזוג המדובר מקבל משימות מוזרות ומסובכות, כמו לגנוב בגדים בשווי אלפי שקלים, וזה רק נהיה יותר גרוע. משימות מסכנות חיים, או יותר נכון משימות שמשתלטות על החיים גורמות לכך ששני הנערים הופכים להיות שבוים של המשחק. על כל משימה הם מקבלים עוד כסף, והקאץ' הוא שאי אפשר לפרוש – מכיוון שאם יפרשו יאבדו את כל כספם.

© באדיבות פורום פילם

מסתמן שהסרט הזה מדבר גם למבוגרים וגם לנערים ובכלל נותן שאלות פילוסופיות על החיים. האם סף הריגוש שלנו כבני אדם כל כך נמוך ושפל שאנחנו צריכים לראות מישהו מסכן את חייו כדי לגרום לו לעלות? או השאלה המתבקשת והידועה, עד כמה אנשים ילכוו רחוק בשביל כסף? בינתיים מה שאנחנו כן יודעים זה שהטריילר נראה מעולה, ואנחנו בהחלט כבר מצפים לסרט המלא!

 

תגובות