"הסרט מרגש עד דמעות": ללכת בדרכך. צילום: באדיבות פורום פילם

"הסרט מרגש עד דמעות": ללכת בדרכך

"ללכת בדרכך", סרט דרמה חדש שכבר ייצא לאקרנים הוא אחד הסרטים הטובים ביותר שראינו לאחרונה. אם בא לכם לבכות, לצחוק ולהתאהב, והכל בסרט אחד, זה בדיוק הסרט בשבילכם

אם אהבתם את "אשמת הכוכבים" אין לנו שמץ של ספק שגם הסרט החדש "ללכת בדרכך". הסרט יגרום לכם לתאהב בו, בדיוק כפי שהוא גרם לנו.  "ללכת בדרכך" הוא סרט המבוסס על רב המכר של הסופרת ג'וג'ו מוייס. הסרט מספר את סיפורם של וויל טריינור (סאם קלפלין, "משחקי הרעב") ולואיזה קלארק (אמיליה קלארק, "משחקי הכס"). וויל הוא נכה המשותק מהחזה ומטה עקב תאונת אופנוע, ומלווה מטפלת שאמו שכרה כדי שתהיה איתו ותעזור לו בחיי היום-יום. הסרט עוקב אחרי השניים, שמתקרבים ויוצרים יחד סיפור סוחף ומרגש עד דמעות.

 

שלא תטעו, הדמעות במקרה הזה הן לגמרי דבר טוב. זה ברור שסרט מז'אנר הדרמה שמצליח לגרום לדמעה לזלוג מהעין שלנו תמיד יהיה הסרט הטוב ביותר. ובאמת, שהסרט הזה גרם לנו להזיל מספר ממש לא מועט של דמעות. השחקנים מרגשים בדיוק במידה, המוזיקה מתאימה באופן מופלא ועל הסיפור עצמו כבר אין מה לדבר. מלבד כל אלה, האופטימיות והפסימיות בסרט סותרים זה את זה לכל אורכו והמעבר החד הזה כל פעם ייצר אצלנו, הצופים, סערת רגשות שלא חווינו בסרטים אחרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יכול להיות שמי מכם שקרא את הספר אפילו יתחבר לסרט הרבה יותר מרוב שהוא עשוי טוב, אך אנחנו לגמרי ממליצים לקרוא גם את הספר! הוא נמכר ביותר מחמישה מיליון עותקים ברחבי העולם, אז אין ספק שגם לכם כדאי להיות חלק מהאלה שקראו אותו. ובשביל שלא תפחדו לקרוא קודם את הספר ואז להתאכזב, נגיד שוב שהסרט ממש לא נופל מרמתו של הספר, ואף נוגע ללב ברמה דומה לזו של הספר.

לא נופל מהספר
לא נופל מהספר © באדיבות פורום פילם

כמובן שיש עוד המון סרטים מרגשים בשוק, אז השאלה המתבקשת היא - מדוע כדאי לכם לראות דווקא את "ללכת בדרכך"? ובכן, הספר מדגים גם נורמות חברתיות המתייחסות לשונה מאיתנו בחברה, וויל מגלם את המשותק על כסא הגלגלים, שחייו התהפכו בהבזק השנייה בגלל נהג אופנוע לא זהיר. כמובן שהחפיפה בין הסרט למציאות השוטפת שלנו גורם לנו לחשיבה מחוץ למקום הנוחות שלנו ואל השונה מאיתנו, וזה מה שהופך את הסרט ליותר מסתם עוד סחיטת דמעות שגרתית בקולנוע. 

ויש גם מסר חשוב
ויש גם מסר חשוב © באדיבות פורום פילם

מה היינו ממליצים להביא לסרט? מים, שוקולד, והרבה הרבה טישו. אנחנו בטוחים שגם אתם לא תוכלו לעצור את עצמכם מלהכנס לתוך סערת הרגשות עם השחקנים המדהימים, המוזיקה שנבחרה בצורה מושלמת לתאר את הסיפור ואיך לא, העלילה שלרגע, הוציאה אותנו מהעולם שלנו אל עולם אחר. רוצו לקולנוע!

 

תגובות