אחרי 50 שנה: "מרי פופינס" חוזרת! . צילום מסך מיוטיוב

אחרי 50 שנה: "מרי פופינס" חוזרת!

כבר מזה שנים רבות שילדים קטנים גדלים על הסרט "מרי פופינס" וצופים בו שוב ושוב. הוא בדיוק מסוג הסרטים שלא נמאסים אף פעם, וכנראה שגם בדיסני חושבים ככה! אז אחרי 52 שנים הקלאסיקה חוזרת למסך, והפעם בכיכובה של אמילי בלאנט

לפעמים סרטי המשך לסרטים האהובים עלינו יוצאים נורא מהר, וכמעט שלא צריך לחכות, אך לפעמים אפילו ההודעה על קיומם יוצאת רק אחרי שנים של ציפייה ארוכה מאוד. במקרה של "מרי פופינס", כנראה כבר נשבר שיא בהמתנה לסרטי המשך, מכיוון שזה זמן ההמתנה הכי ארוך מהסוג הזה שאנחנו שמענו עליו. תתפלאו, אבל מאז יציאת הסרט האחרון עברו 52 שנים! כן, למרות שכל האחים הקטנים עדיין צופים בה, האומנת המקורית הגיחה למסך כנראה אפילו לפני שההורים שלכם נולדו.

מה שכן, מסתבר שהציפייה הארוכה השתלמה. זוהי ההודעה המשמחת של היום לכל ילד בנפש שעדיין יודע למלמל בעל פה את "סופרקליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס" - "מרי פופינס" בהחלט חוזרת למסך! את האומנת המודרנית תגלם אמילי בלאנט שיש לה כבר ניסיון במחזות הזמר של דיסני, שכן היא שיחקה את אשת האופה בסרט המופלא: "אל תוך היער", ואתם בוודאי גם מכירים אותה מהסרט שיצא לאחרונה "הצייד: מלחמת החורף", שם היא מגלמת את פריה, מלכת הקרח. בלאנט תיכנס לנעליה של ג'ולי אנדרוז, מרי פופינס המקורית, שהיום כבר בת 80!

הפנים החדשות של מרי פופינס. אמילי בלאנט
הפנים החדשות של מרי פופינס. אמילי בלאנט © צילום מסך מיוטיוב

לצידה של אמילי ישתתף בסרט שחקן שאומנם לא מוכר בהוליווד, אבל בברודווי הוא נחשב לכוכב ענק ואפילו זכה בפרס הגארמי המכובד, ששמו הוא לין מנואל מירנדה. מלבד הפרס המכובד, הוא כבר השתתף בכתיבת והפקת הסרט המצליח "מלחמת הכוכבים 7: הכוח מתעורר". מנואל מירנדה ישחק בסרט ההמשך דמות חדשה, של מדליק פנסי רחוב, בשם ג'ק. 

שלום גם לך!

 

ברוך הבא לין! © צילום מסך מיוטיוב

הסרט החדש יעקוב אחר ג'יין ומייקל בנקס הבוגרים, שביחד עם שלושת ילדיו של מייקל, הם זוכים לביקור ממרי פופינס המסתורית. הביקור שלה מגיע בעקבות אובדן אישי של של משפחת בנקס. באמצעות מיומנויותיה הקסומות הייחודיות לה, ובעזרתו של החבר ג'ק, היא עוזרת למשפחה לגלות מחדש את השמחה והקסם החסר בחייהם, ועושה את זה כמו שרק מרי פופינס יודעת לעשות!

זה מה שקרה בפעם הקודמת
 

הסרט צפוי לצאת ב-25 בדצמבר ב-2018, תאריך שנבחר במיוחד בגלל רוח חג המולד המתאימה. על הבימוי הופקד רוב מרשל שכבר מכיר את אמילי, מהיותו הבמאי והמפיק של "אל תוך היער". מלבד הסרט הזה הוא עשה את אותה העבודה בסרט "שודדי הקארייבים: זרמים זרים" הוא מספר, "אני מרגיש שזכיתי לכבוד גדול שדיסני בחרו בי להביא למסך הרפתקאות נוספות של פ.ל. טרברס. הסרט המקורי הוא אייקוני וחשוב לי מאוד באופן אישי. אני לא יכול לחכות ליצור סרט מוזיקלי מקורי שיביא את מרי פופינס והמסר שלה לדור החדש – שניתן למצוא קסם גם בזמנים הקשים ביותר"

 

 

 

 
 
תגיות
תגובות