זה כבר כמעט כאן: "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים" . באדיבות פורום פילם

זה כבר כמעט כאן: "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים"

בטווח של ימים בודדים קיבלנו גם את הפוסטרים הרשמיים וגם את הטריילר החדש והמעודכן למה שמסתמן כלהיט בקרב בני נוער - הסרט "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים". שניהם לגמרי מדהימים ביופיים ועושים לנו חשק ללכת לראות את הסרט

"המעון של מיס פרגרין לילדים משונים", בבימויו של טים ברטון המוערך שעומד מאחורי סדרת "אליס בארץ הפלאות", הוא סרט פנטזייה והרפתקאות שעתיד לצאת ב29 בספטמבר של השנה הנוכחית. הוא מבוסס על ספרו רב המכר של רנסום ריגס, ומתמקד בילד מיוחד, אשר סבו האהוב השאיר לו רמזים לתעלומה מסתורית בזמנים שונים ומשונים. הוא מוצא שהמקום אליו צריך להגיע הוא האי המסתורי של מיס פרגרין, שם הוא רואה את ילדים משונים עם יכולות מוזרות. הוא מאוד סקרן וכאשר הוא מגלה עוד דברים על האנשים אשר נמצאים במעון ועל יכולותיהם ואויביהם הסיפור רק נהיה יותר מסתורי ומותח.

וד במדור הבידור של פרוגי:

שמו של הילד הוא ג'ייק, וישחק אותו אסא באטרפילד מ"הוגו". בין החברים והילדים שיפגוש במעון נמצאת אמה בלום, אשר אותה תשחק אלה פורנל - או כפי שאתם מכירים אותה - "מליפיסנט" הצעירה. היא נערה מיוחדת בפני עצמה אשר יכולה לשלוט באוויר. גם אוליב אברוהולוס אלפנטה שיכולה ליצור אש עם הידיים שלה היא אחת מהנערות שנמצאות במעון, ואותה תגלם לאורה מקרוסטי. מעבר לשאר הילדים המיוחדים, את מיס פרגרין עצמה תשחק אווה גרין, ששיחקה במגוון סרטים ואף הייתה בעברה "נערת בונד". 

הסרט ייצא למסכים ב-29 בספטמבר, בתקופת החגים.

ועכשיו לטריילר ולפוסטרים שלגמרי מדברים בשם עצמם 

  
מיס פרגרין
מיס פרגרין © באדיבות פורום פילם

 

ג'ייק
ג'ייק © באדיבות פורום פילם
אוליב שיוצרת אש עם הידיים
אוליב שיוצרת אש עם הידיים © באדיבות פורום פילם
ויש גם רשע בסיפור
ויש גם רשע בסיפור © באדיבות פורום פילם
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

תגובות