תתכוננו לצחוק: ג'סטין טמברלייק בסרט חדש!. צילום מסך מיוטיוב

תתכוננו לצחוק: ג'סטין טמברלייק בסרט חדש!

מה יותר טוב מלשמוע את הקול של הזמר האהוב עלינו כדמות בקולנוע? ג'סטין טימברלייק ועוד הולכים לכבוש אותנו בסרט שכולו טרולים!

ממש בקרוב הטרולים הולכים להשתלט לכולנו על המסך. אתם בטח שואלים איך? אז תנו לנו להכיר לכם את הסרט החדש שהולך לצאת לאקרנים בזמן הקרוב. סרט חדש מבית אולפני דרימוורקס, סרט שכולו מלא בטרולים קטנים וחמודים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

היום שוחרר הטריילר של הסרט ומציג את העלילה שמספרת את הסיפור של חברות טרולים בצורה קומית ומופרעת בליווי של מוזיקה משגעת!

 

היוצרים של הסרט הם מהיוצרים של הסרט הנוסטלגי והאהוב "שרק", וזה ללא ספק גורם לנו לרצות לראות את הסרט אפילו יותר. הסרט צפוי לצאת ב-13 באוקטובר 2016 ויכלול מדבבים רבים מוכרים. את המנהיגה האופטימית של חבורת הטרולים, פופי, תדבב אנה קנדריק, ולצדה ההיפך הגמור שלה, בראנצ, בדיבובו של לא אחר מאשר הזמר האהוב, ג'סטין טמברלייק - שגם מבצע את פסקול הסרט -Don't Stop The feeling, לצידם ידבבו את המשך קבוצת הטרולים זואי דשנל, גוון סטפני, ג'יימס קורד ועוד. 

 



ביחד צמד הטרולים הזה ועוד טרולים נוספים ומפתיעים הולכים לצאת להרפתקה בלתי נשכחת שתיקח אותם הרחק מעבר לעולמם המוכר. הטריילר שיצא מלווה בשיר "DANCE" מה שגורם לנו להיכנס לאוויריה השטותית של הטרולים וממש לרצות לעבור איתם את ההרפתקה היוצאת דופן הזו. לא יודעים מה איתכם אנחנו כבר ממש לא יכולים לחכות לאוקטובר הקרוב!


תגובות