החיים הסודיים של חיות המחמד: "על גבול הגאוני". צילום מסך מיוטיוב

החיים הסודיים של חיות המחמד: "על גבול הגאוני"

הקיץ זו התקופה של סרטי הילדים והנוער. אחרי מספר סרטים מבטיחים כאלו, עכשיו מגיע תורו של הסרט החדש "החיים הסודיים של חיות המחמד". חושבים שכבר ראיתם הכל בסרטים מצוירים? תחשבו שוב

משהו כזה עוד לא היה כאן. מאחורי הסרט "החיים הסודיים של חיות המחמד" עומד רעיון מופלא, חדשני וגאוני, שמתאים לתקופה שבה אנו חיים - כשאפשר לחלוטין להגיד שחיות המחמד הם כבר חלק נכבד מחיינו. מה הרעיון? אנחנו מקבלים הצצה למה שקורה עם חיות המחמד האהובות שלנו בזמן שאנחנו לא נמצאים איתם (על פי הדמיון של בני האדם כמובן). כמעט אף אחד לא שואל את עצמו אם חיות המחמד בכלל יודעות מה הסיבה שאנחנו הולכים בבוקר וחוזרים מאוחר הביתה בכל יום, לדוגמה. הסרט הזה פותח את העיניים לנקודת מבט חדשה, מעניינת וחסרת תקדים, אך האם הביצוע היה גאוני כמו הרעיון?

 

קודם כל, כשהקומיקאים לואי סי קיי וקווין הארט מדבבים, קשה לטעות בביצוע של הסרט - אין ספק שהם צלחו את התפקיד בענק, וכך גם שאר השחקנים. בסופו של דבר המדבבים כולם עשו עבודה מעולה, בין אם זה אינטונציה או כל דבר אחר - זה הרגיש כאילו החיות ממש מדברות. המדבבים גם הצליחו להעביר את הבדיחות, והיו הרבה כאלה בסרט, בצורה הכי טובה שאפשר. כל זה גרם לכך שההומור בסרט משובח - מתוסרט ומבוצע ברמה גבוהה - כך שאת הבדיחות האלו גם מבוגרים לא ישכחו, ובטח שלא יפסיקו לצחוק תוך כדי הצפייה בסרט.

הומור משובח
הומור משובח © צילום מסך מיוטיוב

מה שכן, למרות שצריך להדגיש שהסרט דווקא מאוד פונה גם למבוגרים - הן ברעיון הגאוני והן בהומור המתחכם והקורע שניכר בכל שלב, אסור לשכוח שהסרט הוא עדיין סרט לילדים. "החיים הסודיים של חיות המחמד" כן נקלע לקלישאות של סרטים מצויירים בחלק מהמקרים, אך לא בכולם. בכל זאת, הקלישאות האלו הן לאו דווקא דבר רע, לפעמים זה מה שהצופה הכי מתוחכם ומנוסה דווקא מחפש להרגיש. מה גם שהן לא מופיעות המון בסרט, ככה שהן לא גורם מפריע של ממש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גם הפרטים הטכניים לא נופלים מהסטנדרטים שהציבו עד עכשיו סרטי הקיץ החדשים לילדים. הגרפיקה מגניבה והחיות עצמן מושכות את העיניים, גם העובדה שהעלילה מתרחשת בניו-יורק מאוד מוסיפה לאווירה ובכלל לסרט - בעזרת זה הסרט הופך לסרט מרשים שאפשר להתחבר אליו בקלות. ושוב, התסריט על גבול הגאוני, במיוחד הבדיחות שבו. הרבה זמן לא היה סרט כזה שמשנה את החוקים על המסך.

ניו-יורק מוסיפה הרבה
ניו-יורק מוסיפה הרבה © צילום מסך מיוטיוב

בסופו של דבר, זה ללא ספק סרט מיוחד, שממש לא מתיימר להיות כמו הסרטים האחרים של הקיץ הזה. הוא יוצא מהקופסה, ומביא אותנו למקומות שלא חלמנו שנהיה בהם - כמו למשל לצחוק לכל אורך סרט מצוייר כלשהו. אל תפספסו!

 
תגובות