כל מה שצריך לדעת על הלהיט המסתמן "משחקי חובה". באדיבות פורום פילם

כל מה שצריך לדעת על הלהיט המסתמן "משחקי חובה"

אתמול (ד') יצא לאקרנים הסרט שכולם מצפים לו, "משחקי חובה", בכיכובם של אמה רוברטס ודייב פרנקו. רגע לפני שאתם נוהרים לקולנוע לצפות בו, הנה כל מה שרציתם לדעת עליו

תתארו לכם משחק אחד ענק של אמת או חובה אך רק עם חובה ושמשחקים אותךו ברשת וירטואלית ענקית ועל כל משימה אתם תרוויחו כסף, בדיוק בנושא הזה עוסק הסרט החדש, "משחקי חובה", שיצא למסכים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה

"משחקי חובה" עוקב אחר חייה של נערה בשם וי דמרקו. וי היא תלמידת תיכון בשנתה האחרונה שמחליטה לשנות את אורח חייה - ממתבוננת מהצד, למבצעת. את זה היא עושה בעזרת המשחק שממכר את כולם "משחקי חובה", בו היא צריכה למלא חובות על מנת לזכות בכסף ותהילה ולעלות בדירוג בליגת המשחק. בהתחלה הכל נראה טוב כצפוי - הפופולריות שלה עולה, היא משתחררת וכו', רק שאז המצב נהיה לא ממש פשוט, וכידוע - כמעט כל דבר טוב סופו להסתבך. 

מי בפנים?

קודם כל, הכוכבת הראשית בסרט היא אמה רוברטס. רוברטס, שכיכבה ב"מלכות הצעקה" וב"אימה אמריקאית" תשחק את ונוס (וי) דמרקו. את מושא אהבתה, איאן, ישחק דייב פרנקו המוכר לנו מ"שכנים". עוד נכללים בקאסט המרכזי שמות קצת פחות מוכרים - כמו אמילי מיד, שתגלם את חברתה הטובה של וי, ומיילס הייזר שיגלם את חברה הטוב. 

רוברטס ופרנקו
רוברטס ופרנקו © באדיבות פורום פילם

השערוריה

באופן רשמי וישיר אין כל קשר למשחק שסחף את העולם - "פוקימון גו". אך כאשר צופים בטריילר, ההשוואה בין המשחק המתואר בסרט לבין פוקימון גו היא בלתי נמנעת. שני המשחקים שמתחילים כתמימים, יוצרים את הטירוף סביבם ולאחר מכן, ככל שהם צוברים יותר תהילה, הם גם מתגלים כמסוכנים באופן מסוים. אפילו פרנקו ורוברטס, השחקנים הראשיים בסרט, התחייסו להשוואה הזו והסכימו איתה באיזשהו מקום. פרנקו חתם את הנושא באמירה מרומזת ש"מי שאוהב פוקימון גו, בטוח יאהב את הסרט".

 

מה הקשר אלינו?

ממש לפני כמה ימים הסרט "משחקי חובה" הוקרן בהקרנת טרום בכורה באירוע הקיץ של פרוגי, בו השקנו את האפליקציה החדשה שלנו וכן גם חגגנו 5 שנים לאתר! אם אתם רוצים לראות את מה שאנחנו ראינו יחד עם שלל כוכבי הביצה והנוער, הסרט "משחקי חובה" כמובן מחכה לכם בקולנוע. ואיך לא, הכוכבים שהגיעו לחגוג איתנו לא באו רק להינות - דאגנו גם לאתגר אותם במשחק "אמת או חובה" משלנו. האם הם הלכו עד הסוף?

 

 

ההצצות המיוחדות

95 קמ"ש בעיניים מכוסות

בהצצות מתוך הסרט אנחנו רואים טעימה מהחובות שניתנות לשחקנים במשחק, וכמו שניתן לראות - הדברים ממש לא מסתכמים בלחבק אדם זר ברחוב. בחובה הראשונה מתוך השתיים אנחנו עדים לרגע מפחיד ביותר, בו וי ואיאן מתבקשים להגיע למהירות של 95 קמ"ש, על האופנוע של איאן, כשהוא נוהג עם עיניים מכוסות. אין ספק שהקטע מסקרן, אבל בעיקר מלחיץ ומותח. בדיוק כפי שנאמר - עד כמה רחוק תלכו?  

באדיבות פורום פילם
 

להתפשט או להפסיד?

החובה המופרזת השנייה כוללת בקשה מהזוג ללבוש בגדים יוקרתיים בחנות מסוימת, אך זה ממש לא נגמר כאן. מיד לאחר מכן הבקשה מסתבכת ונכללת גם דרישה לעזוב את החנות תוך זמן מוקצב (וקצר מאוד), כאשר הבגדים המקוריים של השניים "נעלמו" באורח פלא. מה עושים, וכיצד מבצעים את זה בלי לגנוב מהחנות? מסתבר שיש דרך מקורית ביותר

באדיבות פורום פילם
 

 

 

 

 

תגובות