בעקבות ההצלחה: סרט המשך ל"החיים הסודיים של חיות המחמד". צילום מסך מתוך הסרט

בעקבות ההצלחה: סרט המשך ל"החיים הסודיים של חיות המחמד"

אחרי הצלחה גורפת בקופות, זה היה רק עניין של זמן עד שיחליטו לעשות סרט המשך ללהיט הקולנועי החדש שעוסק בחיות המחמד המצויירות. מתי יהיה אפשר לראות אותו על המסכים? כל הפרטים

"החיים הסודיים של חיות המחמד" הוא סרט קומי אמריקאי שיצא לפני חודש וחצי, מבית היוצר מהאולפנים של "גנוב על המיניונים". את הסרט זכו לדובב בחו"ל הקומיקאים לואי סי.קיי  וקווין הארט. הסרט מביא הצלחה רבה בימים אלו ברחבי העולם ושם הוא גרף עד כה מעל ל-400 מיליון דולר בזמן קצר. גם בארץ ההצלחה של הסרט לא איחרה לבוא ועד כה חצי מיליון אנשים צפו בו בחמישה שבועות בלבד.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הבשורה המשמחת היא שבעקבות ההצלחה, אולפני יוניברסל הודיעו שבמאי הסרט "כריס רינאוד" יוביל את סרט ההמשך שיצא בקיץ 2018 והוא כבר נמצא בעבודה בימים אלו. הסרט ייקרא כמובן, "החיים הסודיים של חיות המחמד 2" והתאריך המדוייק שכבר צריך לשריין ביומנים הוא ה-13 ביולי 2018, בעוד כשנתיים בלבד.

הסרט הראשון, מתרחש בדירת מגורים הומה במנהטן וכל האקשן מתחיל כאשר בעלי הכלבים והחתולים, כלומר בני האדם, הולכים לעניינים שלהם במהלך היום.

הצלחה מסביב לעולם
הצלחה מסביב לעולם © מתוך יוטיוב

הסרט בישראל, קיבל חשיפה ייחודית ברחבי העולם, כשהחברה ארגנה הקרנה מיוחדת, היחידה בעולם, לכלבים ובעליהם בגלובוס מקס רוף טופ בתל אביב וסוקר בגופי התקשרות המובילים בעולם בניהם סקיי ניוז, ה-בי בי סי ועוד.

© מושיק לינדנבאום
© מושיק לינדנבאום




תגובות