צרות בגן-עדן? הג'וקר כועס על זמן המסך שקיבל . צילום: באדיבות גלובוס מקס

צרות בגן-עדן? הג'וקר כועס על זמן המסך שקיבל

הבאז סביב "יחידת המתאבדים" מסרב להיעלם. מעריצים ומבקרי קולנוע ברחבי העולם מאוד התאכזבו מזמן המסך שקיבל הג'וקר – 20 דקות סך הכל. עכשיו ג'ארד לטו, שמגלם אותו, בא בטענות כלפי היוצרים. כל הפרטים

אחרי הסרט "באטמן: האביר האפל", שבו גילם הית' לדג'ר (שנפטר זמן מה לאחר הסרט) את הנבל הנצחי של באטמן / הג'וקר, זה היה נראה שDC לא יגעו יותר בדמותו הקולנועית של הג'וקר בסרטי הלייב האקשן. גם מהסיבה הזו, ההחלטה להחליף את הית לדג'ר בג'ארד לטו ב"יחידת המתאבדים" גרמה להרמת גבות רבה, וכן ספקות בקרב המעריצים. משחקו של הית' בתור הג'וקר היה מופתי ללא ספק - ואף גרר אחריו סיפור אפל שלם מאחורי הקלעים, כאשר על פי השמועות לדג'ר מת עקב כך שנשאב בתור שחקן לתפקיד הג'וקר יותר מדי. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לטו לא נשאר חייב ונכנס גם הוא לתפקיד ברצינות. זה התבטא בכך שהוא נשאב לתפקיד ונשאר עם הלבוש והאיפור גם אחרי שעות הצילומים. בנוסף השמועות מעבר לים אומרות שהוא אף שלח מתנות די מגעילות לחברי הקאסט - בעיקר למרגו רובי שמשחקת את מושא אהבתו בסרט - התנהגות שתואמת לחלוטין את השגעון של דמותו. בכל זאת, מי שצפה בסרט יודע שלא הרבה מהתפקיד שלו הגיע בסופו של דבר למסך. ברשתות החברתיות התקבלו טענות רבות של מעריצים שדווקא כן רצו לראות את הג'וקר החדש בפעולה, והתאכזבו. 

 

 כאשר נשאל בראיון האם הוא מעוצבן מהסצינות שנחתכו לו, ענה: "היה משהו שלא חתכו? אני שואל אותך. היו בכלל שלא נחתכו? היו כל כך הרבה סצנות שנחתכו מהסרט, אני אפילו לא יודע איפה להתחיל. לדעתי, הג'וקר... עשינו המון ניסויים על הסט, בחנו המון אפשרויות. יש כל כך הרבה חומרים שצילמנו שפשוט לא קיימים בסרט" . בנוסף אמר ש"אם אני אמות בזמן הקרוב, זה (הסצנות הגנוזות) כנראה יצוץ איפשהו. כששחקן מת, החדשות הטובות הן שהדברים האלו יראו אור." 

הרבה סצינות מפתח של הג'וקר לא הגיעו בכלל לחדר העריכה. זמן המסך שלו כאמור הסתכם בכ20 דקות מקסימום ו(אזהרת ספוילר!)מעריצים טוענים שהוא שם רק בשביל לקדם את העלילה לסרט המשך ולהציל את הארלי קווין שכבר קיבלה סרט סולו משלה. יכול להיות שיש בזה משהו?

© באדיבות גלובוס גרופ
 

 

 

 

 
תגובות