מאחורי הקלעים של "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים". צילום: באדיבות פורום פילם

מאחורי הקלעים של "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים"

מה קרה מאחורי הקלעים של הסרט שמסתמן להיות הכי מוזר והכי טוב של השנה? "המעון של מיס פרגרין" כבר כמעט מגיע למסכי הקולנוע, ושנייה לפני - אנחנו מספקים לכם הצצה מיוחדת למאחורי הקלעים

העיבוד הקולנועי לספר האהוב, "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים", עומד לצאת לאקרנים ממש בקרוב והבאזז סביבו תופס תאוצה. אחרי שנתיים שהיה בעבודה, וצפייה מתמשכת, היציאה של הסרט מתקרבת בצעדי ענק. מה מצפה לנו? נתחיל מזה שהסרט עצמו צולם באתרים שהופקו במטרה להראות כאילו הם לקוחים מתוך אגדה, נמשיך בזה שהבמאי טים ברטון, שעומד מאחורי קלאסיקות כמו "אליס בארץ הפלאות" ו"צ'ארלי בממלכת השוקולד" ביים, ובקיצור - יש בהחלט למה לחכות. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טלנובלה אמיתית: מריאנו מרטינז בוחר את הצד של לאלי
אהבה חדשה/ישנה: האם קנדל ג'נר והארי סטיילס שוב ביחד?
למי כוכבי הפסטיגל מגלים את הסודות הגדולים שלהם?

העלילה מספרת על נער בשם ג'ייק פורטמן, שישחק אותו אסא באטרפילד - המוכר לנו מ"הוגו". פורטמן חווה טרגדיה משפחתית ובעקבותה פוגש ברמזים מסתוריים שמובילים אותו לבית נטוש על אי - בית המשמש כבית יתומים. הוא מגלה בהדרגה את ייחודם של בית היתומים ושל דייריו, ובין היתר הוא מגלה גם על עצמו דברים מפתיעים שאין ביכולתו להתעלם מהם. בהמשך, ג'ייק נרתם לצד היתומים, כשבראשם מיס פרגרין מנהלת בית היתומים, לקראת היציאה למלחמה במפלצות זדוניות ומבעיתות במיוחד.

באדיבות פורום פילם
 

בקליפ מאחורי הקלעים החדש, אנחנו מקבלים הצצה בלעדית לסט הצילומים האדיר וגם טעימה יוצאת דופן מעשיית הסרט עצמה. אז אם הטריילר לא ריגש אתכם מספיק (מה שלא כל כך מציאותי), הקליפ הזה חייב להשלים את העבודה.

הסרט ייצא לאקרנים ב-29 לספטמבר ברחבי הארץ.

 
תגובות