ליהי ועוז מפגינים זוגיות וכוכבי "נעלמים" ו"שכונה" זוכים באוסקר הישראלי . צילום: משה אבוטבול

ליהי ועוז מפגינים זוגיות וכוכבי "נעלמים" ו"שכונה" זוכים באוסקר הישראלי

ערימות של כוכבי קולנוע ישראלים הגיעו אמש (ה') לאשדוד כדי לבחור את הזוכים הגדולים של סרטי השנה וגם כדי להכריז - מי הסרט שייצג אותנו באוסקר?

גם בישראל יש מעין אוסקר ישראלי, טקס פרסי אופיר, בו מכריזים על זוכים שונות בקטגוריות שונות על הסרטים של השנה האחרונה, אלא שהפרס הגדול - "הסרט הטוב ביותר של השנה" זוכה בפרס נוסף - לנסות להתמודד על פרס "הסרט הזר הטוב ביותר" בטקס האוסקר העולמי.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אמש (ה') התקיים הטקס באשדוד, אליו הגיעו מגוון מכוכבי הסרטים האהובים והמוכרים של המדינה - עמוס תמם, ציון ברוך שבא לפרגן לאשתו / יאנה יוסף, שהייתה מועמדת בפרס שחקנית המשנה, נלי תגר, נטע גרטי, אביב אלוש, מוריס כהן ("שוברי גלים"), אורנה בנאי ונוספים.

© צילום מסך מאינסטגרם

מי שגנבו את ההצגה בהגעה זוגית הם המאורסים - ליהי קורנובסקי שהייתה מועמדת לפרס השחקנית ועוז זהבי שהסרט "לעבור את הקיר" בכיכובו היה מועמד במגוון פרסים.

את הערב הנחה גורי אלפי שעשה זאת בצורה קומית ואף שילב פינות שראינו כבר ב"היום בלילה", עברי לידר הגיש את הפרס על הפסקול הטוב ביותר. בנוסף, היו גם הופעות קצרות של "קפה שחור חזק", אניה בוקשטיין ששרה "רק אותך אוהב הלילה" וקרולינה שביצעה את השיר מתוך הסרט "השוטר אזולאי".

© משה אבוטבול
אביב אלוש ואשתו
אביב אלוש ואשתו © מתוך אינסטגרם

מבין הזוכים הגדולים של הערב היה אפשר למצוא את מוריס כהן ("נעלמים") בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"אבינו", תומר קפון / שמוכר לכם מ"גאליס" ומ"פאודה" קטף את פרס שחקן המשנה על תפקידו ב"שבוע ויום", אך לא עלה לקחת את הפרס משום שבימים אלו הוא נמצא בצילומים ל"פול מון" בתאילנד, נועה קולר שמוכרת לכם מ"שכונה" ו"השמיניה הדור הבא" זכתה בפרס שחקנית המשנה על התפקיד ב"לעבור את הקיר", ואילו "הסרט הטוב ביותר" שייצג אותנו באוסקר הוא הסרט "סופת חול".

נועה קולר - השחקנית הטובה של השנה
נועה קולר - השחקנית הטובה של השנה © צילום מסך מאינסטגרם
הסרט הזוכה
 

 

תגובות