קולנוע ב-10₪: אילו סרטים כדאי לראות ביום חמישי?. צילום: באדיבות פורום פילם, ורד אדיר

קולנוע ב-10₪: אילו סרטים כדאי לראות ביום חמישי?

ביום חמישי הקרוב יכול יום הקולנוע והפעם יכללו בו כל הסרטים המוקרנים ולא רק הישראלים. אז מה הכי כדאי לראות על המסך? TOP LIST

מסורת ה-Movie Time (או "יום הקולנוע") יצויין בפעם הרביעית בישראל ביום חמישי הקרוב, ובמהלכו כל סרטי הקולנוע המוקרנים באותו היום יעלו במחיר סמלי של עשרה שקלים לכרטיס (ו-14₪ לסרט בתלת מימד). בנוסף, ביום זה יוקרנו גם הסרטים הבאים בהקרנות בכורה: המותחן "רואה חשבון" בכיכובו של בן אפלק, "פסטורלה אמריקאית" והסרט הישראלי עטור השבחים "לעבור את הקיר".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בניגוד ליום הקולנוע הישראלי שצויין בחודש שעבר, הפעם גם יהיה ניתן לצפות בסרטים זרים בנוסף לישראלים. מי שירצה להנות מהיום הזה יוכל לעשות זאת כאמור בחמישי הקרוב, כאשר בחלק מבתי קולנוע יפעלו במתכונת חופש מיוחדת, החל משעה 11:00 בבוקר ועד לשעות הלילה הקטנות. 

מתלבטים מה לראות? טוב שיש אותנו. קבלו את חמשת המומלצים שלנו

לא לנשום

אוהבים את המתח, האדרנלין והקצת אימה? זה לגמרי הסרט המומלץ עבורכם. הביקורות רק משבחות, הקהל יוצא מרוצה והתוצאה מספקת במיוחד לחובבי הז'אנר. הסיפור של "לא לנשום" עוסק בשלושה גנבים שמחליטים לפרוץ לבית של ניצול מלחמה עיוור שקיבל פיצויים כספיים גבוהים (ששמורים בכספת בביתו), הם אומנם חושבים שזאת עבודה קלה בעבורם לגנוב מעיוור, אך אחרי שהוא מתעורר באמצע הלילה, הם מבינים שהעיוורון הוא בעתם היתרון הכי גדול שלו ועכשיו הם צריכים למצוא את דרכם החוצה. בחיים.

 

הלהקה האחרונה בלבנון

למי שלא הספיק לראות את הסרט ביום הקולנוע הישראלי - יש לכם הזדמנות נוספת. בשנים האחרונות הקומדיה הישראלית מחזירה לעצמה את הכבוד על המסך הגדול, בין אם זה ב"אפס ביחסי אנוש" ו"איביזה". כעת מגיעה הלהיט התורן הבא, שגם עוסק הוא בצבא ומאיים, או מכוון להוות מעין תשובה לסרט "הלהקה" הישן. הסרט מספר על חברי להקה צבאית שמגיעים להופיע בפני חיילים ישראלים שמשרתים בלבנון, אך בבוקר הם קמים ומגלים שהם ננעלו ובינתיים כבר הספיקו בחוץ לפנות את הכל ולחזור לארץ בעוד חברי הלהקה נשכחו בלבנון. בסרט מככבים עופר שכטר, דנה פרידר, אורי לייזרוביץ, דניאל גל (גאליס ותאג"ד) ונוספים. 

 

הבחורה על הרכבת

עוד סרט מתח מוצלח על המסך. רייצ'ל נוסעת בכל יום ברכבת בלונדון, ובכל יום מחדש היא עוברת ליד הבית שבו עדיין גר האקס שלה (שנמצא בזוגיות חדשה), יום אחד היא מביטה מחלון הרכבת אל אותו הבית ורואה שמשהו שם שונה, בנוסף למה שראתה, היא גם שומעת בחדשות על ההיעלמות של אותה בת הזוג. 

 

טרולים

קבלו את ה-סרט המצוייר של עונת הסתיו (מהיוצרים של "שרק"). לרבים היה בעבר את בובת הטרול עם השיער המיוחד, ועכשיו הם חוזרים לאופנה עם סרט חדש וצבעוני בדיבובו של ג'סטין טימברלייק (ונועה קירל בגרסה העברית). הסרט מספר על כפר טרולי שבו צמד טרולים, ביחד עם פופי המנהיגה, מנסים להציל את הקרובים האהובים עליהם שנחטפו.

 

השכנים של ג'ונס

בפעם הראשונה מאז הפכו להורים ג'ף וקארן נשארים בבית לבד ומנסים להתחבר לשכנים שלהם, ומקנאים באורח חייהם, עד אשר הם מגלים שהם סוכנים חשאיים ומסתבכים הם בעצמם בפרשת ריגול בינלאומית. בסרט משחקים ג'ון האם (מד מן) והגאווה הישראלית שלנו - גל גדות שאף נותנת כמה משפטים בעברית בסרט הקומדיה המדובר.

 
 

מתקשים לבחור? האמת שיש לכם יום שלם לראות את הכל, גם את אלו שלא הכנסנו לרשימה. צפייה מהנה!

תגובות