הגיבור החדש של מארוול: דוקטור סטריינג' מגיע!. באדיבות פורום פילם

הגיבור החדש של מארוול: דוקטור סטריינג' מגיע!

ד"ר סטריינג', אחת מדמויות הקומיקס האהובות ביותר שקיימת כבר כ-53 שנה, זוכה כעת לסרט משלה - לאחר ציפייה ארוכה במיוחד. בואו לקרוא את כל מה שצריך לדעת על הסרט, רגע לפני שתרוצו לצפות בו בקולנוע!

העלילה

גיבור הסרט "דוקטור סטריינג'" הוא סטיבן סטריינג', מנתח נוירוכירורגי המוגדר כטוב ביותר בעולם. סטיבן נקלע לתאונת דרכים קשה שלאחריה הוא אינו יכול להשתמש בידיו ולכן גם לא יכול להמשיך לנתח. לאחר שהוציא את כל כספו בניסיונות לרפא עצמו בעזרת הרפואה המודרנית, סטריינג' מחליט לצאת למסע בעולם על מנת למצוא תרופה. בדרך הוא פוגש נזירה שעוזרת לו לגלות שהוא בעצם מכשף רב עוצמה וכך תתייצב בפניו בחירה קשה - האם לחזור לחייו הישנים או להגן על היקום מפני כוחות אפלים בעזרת כוחו המחודש?

בדילמה
בדילמה. דוקטור סטריינג' © באדיבות פורום פילם 

מי בפנים?

בין השחקנים בסרט נמצא את בנדיקט קמברבאץ' כד"ר סטריינג', שמוכר לרובנו כפנים הטלוויזיוניות הבלתי מעורערות של הדמות הבריטית הידועה - "שרלוק" / הבלש היועץ למשטרה שפותר תעלומות מסעירות. גם בסרט הנ"ל ישחק כאמור קמברבאץ' דמות מסתורית, מפתיעה ומעט מוזרה, ממש כמו בסדרה הידועה. עוד ישחקו לצידו: רייצ'ל מקאדמס, הלא היא רג'ינה ג'ורג' המפורסמת מ"ילדות רעות" / כחברתו לעבודה של ד"ר סטריינג', וכן גם השחקנית המוערכת טילדה סווינטון, שהופיעה בעבר כמכשפה הרעה ב"נרניה: האריה, המכשפה וארון הבגדים" - הפעם בתפקיד הנזירה העתיקה, תפקיד שבמקור היה מיועד לגבר.

זוכרים את רג'ינה?
זוכרים את רג'ינה? © באדיבות פורום פילם

הדרך לסרט

המעריצים המסורים מחכים כבר הרבה זמן לסרט שיהיה מבוסס על דמותו של ד"ר סטריינג', שהופיעה לראשונה ב1963 וקיימת למעשה כבר 53 שנה. עוד ב-1986 היה אמור לצאת סרט על ד"ר סטריינג', אלא שסרט זה לא יצא לפועל. כעשר שנים לאחר מכן הופק תסריט חדש לסרט וזכויות ההסרטה לסרט נרכשו - אלא שגם אז הסרט לא יצא לפועל.

לאחר כמה ניסיונות לכתוב תסריט מחודש לסרט, ב-2013 הודיעו בחברת הקומיקס "מארוול" כי ד"ר סטריינג' אכן יראה אור על מסך הקולנוע וכי הסרט נמצא בפיתוח. לאחר ציפייה ממושכת, צילומי הסרט המצופה התחילו בנובמבר 2015 והסרט " ד"ר סטריינג'" שעבר הרבה מאוד בדרך, יחד עם מעריצים שחיכו די הרבה בזמן, סופסוף מגיע אל אולמות הקולנוע!

הסיפור מאחורי הקלעים 

ראשית, השגנו לכם קטע שמספר קצת על המקום של הסיפור של "דוקטור סטריינג'" בתוך היקום של מרוול, מקום שעד עכשיו קיבל כבוד בקומיקס אך לא בקולנוע. מעבר לכך אנחנו רואים כיצד הסיפור הזה ייחודי ומהווה בבדיוק מה שהיה חסר לנו בייקום הזה. עם הפן העל-טבעי והיקומים המקבילים אפילו בתוך הסרט, יש מה לצפות לקונספט ייחודי שסרטי מרוול עוד לא ממש הביאו אלינו!

באדיבות פורום פילם
 

הדמויות

בקטע השני אנחנו רואים קצת יותר מקרוב את הקאסט שעתיד להופיע על מסך הקולנוע שלנו. כל אחד מהם נותן קצת רקע עליו ועל החיבור לתפקיד שלו, ואפשר לראות כמה כל אחד מהם מתאים בצורה יוצאת מן הכלל לדמות שאותה הוא משחק. מצפייה שלנו בסרט - אין ספק שנעשתה פה עבודת ליהוק מופלאה!

באדיבות פורם פילם
 

ומה חשבנו על הסרט? 

הסרט עונה על כל הציפיות - הוא נאמן לסיפור המקורי ועשוי בצורה מעולה. בנדיקט קמברבאץ' מגלם בצורה מדוייקת את דמותו של ד"ר סטריינג' - יהיר ומתנשא מצד אחד, אך טוב לב ומצחיק מצד שני. הסרט משלב בתוכו סצנות דרמה, מתח ואקשן ומתבל הכל בהומור ובקלילות המאפיינת את סרטי מארוול. המוזיקה, הגרפיקה והאפקטים מוסיפים רבות לחוויית הצפייה בסרט ובהחלט מומלץ לצפות בו ב-3D!  

דוקטור סטריינג' - החל מהיום בבתי הקולנוע 

 
תגובות