הכנה לטירוף: נחשף שיר ראשון מתוך "מואנה". באדיבות פורום פילם

הכנה לטירוף: נחשף שיר ראשון מתוך "מואנה"

חברת דיסני הצצה מיוחדת לשיר מתוך סרט הנסיכות החדש שלה - "מואנה". למי שעוד לא מכיר, מדובר בסרט שמציג באופן חסר תקדים את קהילות האיים האקזוטיות והמיוחדות. את השיר החדש שר כוכב ההיאבקות "דה רוק"

אחרי סדרה של סרטי נסיכות ש"חטפו" המון ביקורת על היותן סטריוטיפיות, החליטו המפיקים בדיסני לעשות שינוי. הם הלכו לכיוון נסיכה חדשה בעלת איפיון ייחודי ושונה לגמרי ממה שעשו עד כה - נסיכה שחומת עור מהאיים הפולינזים האקזוטיים. הסרט החדש "מואנה" מספר על הנסיכה המיוחדת הזו ועל מסעותיה יחד עם חצי האל מאווי להשלמת משימתם של אבותיה. בדרך היא תנסה להוכיח את עצמה לכל מי שפקפק, תחצה את האוקיינוס, ותתמודד עם יצורים מפתיעים. בקיצור - מואנה אל מול הבלתי אפשרי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את חצי האל מאווי יגלם כוכב ההיאבקות האמריקאי - דה רוק (דוויין ג'ונסון), וההתרגשות מכך לגמרי בעיצומה. למרות שהתחיל בספורט, "דה רוק" כבר עשה כברת דרך לא קטנה בעולם הקולנוע, והתברג בתפקידים מעניינים ומצליחים מאוד בעבר. למשל - תפקיד ראשי בחלק ניכר מסדרת "מהיר ועצבני", התנסות בדיבוב בסרט "פלאנט 51", הופעה בתור הגיבור הראשי בגרסה המחודשת ל"הרקולס", וכן גם הופעות אורח רבות שזכורות לקהל.

האיש והאגדה
האיש והאגדה © צילום מסך מיוטיוב

ובנתיים, עד שהסרט יעלה בבתי הקולנוע בשמונה בדצמבר, הגורמים בדיסני שחררו את השיר הראשון מהסרט - השיר של חצי האל המדובר - מאווי. "דה רוק" מפתיע ומהמם אותנו בשיר סוחף ומגניב, וכבר מהקליפים ומהשיר החדש הזה, אפשר להגיד שאנחנו מתחילים לצפות למשב רוח מרענן על מסך הקולנוע שלנו.

 
 
תגובות