דניאל גד ועמית רהב לוהקו לסרט אימה ישראלי. צילום מסך מאינסטגרם

דניאל גד ועמית רהב לוהקו לסרט אימה ישראלי

כוכבי הנוער, דניאל גד ועמית רהב, עוברים למסך הגדול ויככבו בסרט אימה חדש ומסתורי שהחל להצטלם היום. מי עוד צפוי להצטרף לקאסט?

היום (א') נודע כי השחקנים האהובים, דניאל גד ועמית רהב, לוהקו לסרט אימה ישראלי חדש שיקרא "באב אל ג'הנום" (בתרגום חופשי-דלת הגהנום), שהחל להצטלם היום בהר אבנון הנמצא במכתש הגדול. כוכבי הנוער המשחקים בסרט המדובר חיילים אף הסתפרו בשביל התפקיד, כדי להתאים ללוק הצבאי. רהב, שהשתחרר לאחרונה מצ"הל, חוזר לימי המדים, רק שהפעם ישחק חייל המשרת בדובר צה"ל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נוסף לגד ורהב, מי שישתתף גם הוא בסרט האימה החדש הוא נמרוד הוכנברג, המוכר מ"החממה 3 וחצי" בה גילם את דוד מבית הדרורים.

 

השתלטתי לו על האינסטגרם.. 😈 @hahamamatv @darzuzo @yestv @chamizer

A photo posted by Nimrod Hochenberg (@nimrodhoch) on

זה לא הפרוייקט הראשון שדניאל גד, ועמית רהב שכיום משתתף בסדרת הנוער "פלאשבק", משתתפים בו יחד. כזכור, השניים השתתפו בסדרת הנוער של זום-"סוסי פרא". כאמור, רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם כי גד, שהחל את דרכו בסדרת הנוער "גאליס", קטף תפקיד ראשון מעבר לים וישחק בסדרה חדשה בערוץ BBC הבריטי. כמו כן, זה לא תפקידו הקולנועי הראשון של השחקן-הוא כיכב על המסך הגדול בסרט "מפריח היונים".

תמונה ראשונה מהצילומים
תמונה ראשונה מהצילומים © אינסטגרם

כוכב נוסף שיקח חלק מקאסט הסרט הוא כוכב "שכונה", עידן שקרוקה. בשבוע שעבר העלה שקרוקה לחשבון האינסגרם שלו תמונה בה דניאל גד מחזיק נשק וכתב - SOON (בקרוב), כחלק מההכנות והחזרות לקראת הצילומים - ובכך הוא חונך את התפקיד הראשון שלו על המסך.

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות