פסטיבל גשר הבינלאומי מציג: הקולנוע הרוסי בישראל. צילום: יחסי ציבור

פסטיבל גשר הבינלאומי מציג: הקולנוע הרוסי בישראל

מפגשים מיוחדים עם השחקנים והיוצרים והקרנות חד-פעמיות של מיטב הסרטים החדשים והבולטים בשנת 2016 ברוסיה - כהמשך לפסטיבל גשר הבינלאומי שנפתח במוסקבה בחודש אוגוסט האחרון

ממשיך את הפסטיבל. תיאטרון גשר הבינלאומי שנפתח בחודש האחרון באוגוסט עם ההצגה "רומן רוסי" של תיאטרון מאייקובסקי במוסקבה, ימשיך בארץ את הפסטיבל תחת הכותרת "ימי הקולנוע הרוסי בישראל" ומזמין את הקהל הרחב לטעימה מעולם הקולנוע הרוסי העכשווי עם הקרנות חד-פעמיות של מיטב הסרטים החדשים והבולטים בשנת 2016 לצד מפגש מיוחד עם השחקנים והיוצרים.

במסגרת הפסטיגל החגיגי שיתקיים בין התאריכים 24 ל-26 בנובמבר, יוקרנו חמישה סרטים באורך מלא שהוקרנו ברוסיה ובפסטיבלים נוספים ברחבי העולם. כל הסרטים ילוו בכתוביות בעברית.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסרט הראשון, "ילד טוב", שפותח את הפסטיבל, הוא זוכה הפרס הראשון של פסטיבל הקולנוע קינוטוור 2016. הסרט בוים על ידי אוקסנה קארס ומספר על שבוע שגרתי כביכול מחיי תלמיד רגיל שהופך לרצף של אירועים מרתקים. מדובר בקומדיה משעשעת על אהבה ראשונה, יחסי אבות ובנים ועל החיים. 

טריילר הסרט "ילד טוב" - יפתח את הפסטיבל.
 

בין שאר הסרטים שיוצגו בפסטיבל הם הסרטים "סנט פטרבורג. רק מאהבה" שמספר על שבעה סיפורים על העיר היפה בעולם, שבעה וידויי אהבה של שבע במאיות. הסרט יוקרן ביום שישי ה-25 בנובמבר בשעה 19:00. "דו קרב - הצד האפל של הקולנוע" שבמרכז העלילה סיפור על בחור הרפתקן שמתנדב להשתתף בדו-קרב במקום אחרים עבור תמורה כספית. הסיפור מתרחש בסנט פטרבורג במאה ה-19. הסרט יוקרן ביום שישי ה-25 בנובמבר בשעה 22:00.

כמו כן, גם הסרט "התלמיד" יוקרן בפסטיבל ביום שבת ה-26 בנובמבר בשעה 17:00 והוא מספר על בנימין שחושב שהוא מבין בענייניי מוסר - מה שאחרים לא מבינים. איך לשמור על הנורמות המוסריות, איך להגן עליהן, מה ההבדל בין טוב לרע - אך היכן עובר הגבול בין מוסר לבין חוסר סובלנות לאחר, בין חופש ל-"הכל מותר", בין דת לבין מניפולציה?

הסרט האחרון שיוקרן בפסטיבל ולמעשה ינעל אותו, הוא הסרט "קליניקה שיכורה" שהוא היחיד שלא ילווה בכתוביות בעברית, מספר על רופא גאון אשר עוזר לעשירים המכורים לאלכוהול לצאת מהתלות באמצעות שיטה ייחודית משלו. הסרט יוקרן ביום שבת ה-26 בנובמבר בשעה 20:00 בערב.

כלל הסרטים יוקרנו בתיאטרון גשר בשדרות ירושלים 9 תל אביב. כרטיסים ניתן לרכוש בקופת התיאטרון בטלפון 03-5157000. עבור רוכש כרטיס מנוי, המחיר יעמוד על כ-75 שקלים ועבור כרטיס רגיל 99 שקלים.

תגובות