נחשף: הטריילר הרשמי של "שומרי הגלקסיה 2". צילום: באדיבות פורום פילם

נחשף: הטריילר הרשמי של "שומרי הגלקסיה 2"

שלוש שנים לאחר יציאת הסרט הראשון של "שומרי הגלקסיה", סוף סוף נחשף הטריילר הרשמי של החלק השני שעתיד לצאת במאי 2017 וכפי שזה נראה כרגע, גם הוא הולך לזכות בהצלחה מטורפת. בואו לצפות בטריילר

שלוש שנים לאחר שהחלק הראשון של שומרי הגלקסיה יצא לאור ועשה כאן הצלחה מסחררת, סוף סוף עומד לצאת החלק השני!. בסוף השבוע נחשף הטריילר הרשמי של "שומרי הגלקסיה 2" והוא נתן לנו טעימה מושלמת לחלק השני וגרם לנו לחכות בציפייה לייציאת הסרט למסכים במאי 2017 

עלילת החלק השני של הסרט מתרחשת חודשיים לאחר אירועי החלק הראשון, כאשר שומרי הגלקסיה חושפים את האמת על הוריו של פיטר קוויל. אחרי שחשפו את האמת עם סיפור גדול שכזה, אין להם ברירה והם צריכים להילחם ולעשות כמיטב יכולתם לשמור על המשפחה שלהם כדי שיצאו בלי כל פגע. בחלק הזה, אויבים ותיקים הופכים לבני ברית ודמויות חדשות ומוכרות ביותר מהקומיקס הקלאסי יגיעו להושיט יד, בעוד שהיקום הסינמטי של מארוול ממשיך להתעצם יותר ויותר!
 
 
הטריילר המלא של שומרי הגלקסיה 2. באדיבות פורום פילם
 
 
הטריילר נפתח בקטע קצר בין בייבי גרוט לרוקט ואנחנו בעיקר נחשפים לטעימה מהמלחמה האכזרית של שומרי הגלקסיה מול הבזזים שמנסים להרוג אותם ונראה שזה הולך להיות קרב רציני, מותח ביותר ובלתי נשכח. הטריילר מסתיים כשהוא מראה לנו את נבולה, כביכול לוקחת על עצמה את תפקיד היועצת הזוגית ומנסה לשדך בין פיטר לגאמורה, מה שלגמרי הצליח להוציא אותו מובך. ככל הנראה יתווסף לעלילה המורכבת גם סיפור אהבה - אנחנו בונים על זה.
 
בסרט מככבים: כריס פראט, זואי סלנדה, דייב בטיסטה, וין דיזל, בראדלי קופר, כריס סאליבן, שון גאן ועוד. הבמאי והתסריטאי של הסרט הוא לא אחר מאשר ג'יימס גאן. החלק הראשון של הסרט היה מועמד לאוסקר על האפקטים הטובים ביותר, שהרי מדובר באחד הסרטים הצבעוניים ביותר שנעשו, אבל הוא הפסיד לסרט המדע הבדיוני "בין כוכבים". מה שבטוח, זה ממש לא פוסל את התחושה שגם ההצלחה לחלק השני מובטחת.

אז הטריילר של החלק השני, מוכיח באופן ברור וחד את הפוטנציאל שלו ולגמרי נותן תמריץ לרוץ ולקנות כרטיסים. אנחנו כבר מכינים את משקפי התלת מימד.  

 

 

תגובות