על השטיח האדום: גל גדות בטקס פרסי גלובוס הזהב. צילום: GettyImages

על השטיח האדום: גל גדות בטקס פרסי גלובוס הזהב

לפנות בוקר נערך טקס גלובוס הזהב ה-74 בהוליווד ופתח את עונת הטקסים מעבר לים. ג'ימי פאלון הנחה את הטקס בו הוענקו פרסים בתחום הקולנוע והטלוויזיה. הרגע המרגש של הערב, לפחות מבחינתנו, היה כשגל גדות העניקה פרס לצדו שלו של כריס המסוורת'

לפנות בוקר (שעון ישראל) נערך טקס גלובוס הזהב ה-74 ובכך נפתחה עונת הפרסים בהוליווד. במהלך הטקס, אותו הנחה ג'ימי פאלון, הוענקו 24 פרסים ופסלונים בתחום הקולנוע והטלוויזיה. אין ספק שהמנצח הגדול של הערב הוא הסרט "לה לה לנד" שגרף שבעה פרסים, ביניהם הסרט הטוב ביותר, והפרסים לשחקן ושחקנית ראשיים בקומדיה/מיוזיקל שהוענקו לריאן גוסלינג ואמה סטון.    

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הזוכים הגדולים
הזוכים הגדולים © צילום: gettyimages
אבל הזוכה האמתית של הערב הזה מבחינתנו, אפילו לא הייתה מועמדת, ואנחנו מתכוונים כמובן לגל גדות. גדות, שהגיעה לטקס עם שמלה נוצצת שהבליטה את הבטן ההריונית שלה, הגישה ביחד עם כריס המסוורת' את פרס הסרט הזר הטוב ביותר. הוונדר וומן אמרה לפני שהקריאה את שמות המועמדים כי: "בבואנו מישראל ואוסטרליה, אנחנו מבינים איך סרטים פורצים את כל הגבולות".

בין הזוכים הגדולים ניתן למצוא את מריל סטריפ - לה הוענק פרס מפעל חיים על שמו של ססיל בי. דמיל, סרט האנימציה הטוב ביותר הוא "זוטרופוליס", המיני סדרה "מנהל לילה" זכתה בשלושה פרסים ואילו הסדרה "אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון" זכתה בשני פרסים ביניהם בפרס מיני סדרה או סרט טלוויזיה.

© צילום: gettyimages
© צילום: gettyimages
© צילום: gettyimages
© צילום: gettyimages
הנחה את הטקס, ג'ימי פאלון © צילום: gettyimages
בלייק לייבלי וראיין ריינולדס
בלייק לייבלי וראיין ריינולדס © צילום: gettyimages
טרייסי אליס רוס, השחקנית הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה© צילום: gettyimages
שרה ג'סיקה פרקר
שרה ג'סיקה פרקר © צילום: gettyimages

 

 

 

 

תגובות