איי איי קפטן: שוחרר הטריילר של "שודדי הקאריביים 5". צילום מסך מיוטיוב

איי איי קפטן: שוחרר הטריילר של "שודדי הקאריביים 5"

כבר למעלה מעשור שהסרטים של "שודדים הקראביים" מלווים אותנו ומרתקים אותנו למסך. ועכשיו,אחרי שש שנים מאז הסרט האחרון הסרט החמישי "שודדי הקאריביים - נקמתו של סלזאר" יצא לאוויר העולם ועל פי הטריילר כבר אפשר לצפות את ההצלחה האדירה שהסרט יביא עימו

לאחר ההצלחה הרבה לה זכו סרטי שודדי הקראביים מבית דיסני, בקרוב יצא הסרט החמישי בסדרה "שודדי הקארביים - נקמתו של סלזאר". אז מה מצפה לנו בסרט החדש?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

בסרט החמישי, נראה כמובן את קפטן ג'ק ספארו (ג'וני דפ) חסר המזל, שנתקל שוב באויב ותיק. הפעם מדובר בקפטן סלזאר שיחד עם צוות הרוחות שלו נמלטו ממשולש ברמודה. אבל הסיפור לא נגמר כאן, קפטן סלזאר התחרפן מעט ורוח טירוף מסתורית מנחה אותו להרוג את כל שודדי הים שנותרו בחיים. כדי להמשיך לחיות, יוצא ספארו למצוא את מטה פוסידון, שיכול להעניק לו את השליטה על הימים ובכך יוכל להיאבק בקפטן סלזאר. 

אבל ההפתעה האמתית היא חזרתו של אורלנדו בלום בתור וויליאם טרנר! בלום כיכב לצדו של דפ בשלושת הסרטים הראשונים של "שודדי הקאריביים", אך ברביעי הוא לא לקח חלק. לכן, זה כל כך משמח אותנו שעכשיו הוא חוזר. אומנם, הטריילר דל במידע על המתחרש, אך בכל זאת אנו זוכים לצפות ולהיזכר בדמויות האהובות, בעלילה הסוחפת והוא לגמרי מכניס אותנו לאווירה המיוחדת של הסרט.



תגובות