"היפה והחיה": כל מה שרציתם לדעת על הסרט המדובר. באדיבות פורום פילם

"היפה והחיה": כל מה שרציתם לדעת על הסרט המדובר

הסרט שלו כולם חיכו – "היפה והחיה" גרסת 2017 מתקרב אלינו בצעדי ענק, אבל רגע לפני שנראה אותו על המסך, עלינו לדעת למה לצפות כשאנחנו מגיעים לקולנוע ב23.3. מוכנים? הנה כל הפרטים

בסוף החודש יעלה לאקרנים גרסת המציאות של "היפה והחיה". מעבר לכל ההתרגשות הנלוות לזה - הגיע הזמן להתכונן כמו שצריך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה קדם לסרט?

"היפה והחיה" הוא בעצם ממש לא חדש. מדובר באגדה ישנה שזכתה למאות עיבודים והיא בעצמה מבוססת על סיפור מהמיתולוגיה היוונית (ארוס ופסיכה). אבל אם להיות יותר מדוייקים הסרט הוא בעצם רימייק מצולם לעיבוד המצויר והמוצלח שדיסני עשו למעשייה לפני 26 שנים. כך שאין לצפות למשהו חדש מבחינה עלילתית, אך נוכל לראות שינויים בשחקנים והקולות (דע) וגם מודרניזציה של הסרט משנת 1991.

מיתולוגי
מיתולוגי © באדיבות פורום פילם

העלילה

כאמור, העלילה לא השתנתה ומספרת על בל – בחורה צעירה, תולעת ספרים שחולמת לצאת מהכפר השגרתי, ועל אדם – נסיך שהפך לחיה בגלל קללה של מכשפה. הקללה כוללת ורד שיחזיק עד יום הולדתו העשרים ואחד, עליו למצוא אהבה לפני רגע נבילת הפרח - אחרת הוא יישאר חיה לנצח ולא יחזור להיות בן אנוש (מישהו אמר HUMAN AGAIN?). הסרט מגולל את סיפור פגישתם של השניים ומעלה את השאלה הנצחית – האם האהבה תנצח?

 

מי בפנים?

כשמחזירים קסם כזה למסך חייבים צוות מנצח לביצוע, ולכן הקאסט עתיר בשמות מוכרים וחזקים. בתור בל נראה את אמה ווטסון, שמוכרת לנו מתפקידים ראשיים ב"הארי פוטר" וב"כמה טוב להיות פרח קיר" למשל. בתור החיה קיבלנו את דן סטיבנס הבריטי, שגם הוא כוכב גדול בהוליווד. בתור מר שעוני, לומייר (הפמוט) וגברת תיון (הקומקום) נראה בהתאמה את איאן מק'קלן מ"שר הטבעות", יואן מקגרגור מ"מולן רוז'" ואמה תומפסון מ"להציל את מיסטר בנקס". את גסטון ישחק לוק אוונס מ"ההוביט" וג'וש גאד מ"פיקסלים" בתור לה פו. 

שמות גדולים
שמות גדולים © באדיבות פורום פילם 

מהצד המוזיקלי

את השיר המקורי של הסרט (שביצעה בעבר סלין דיון), נבחרו לבצע הפעם אריאנה גרנדה וג'ון לג'נד וזה כולל גם קליפ מרשים ומרגש שנותן לנו תחושה נוסטלגית עם שני זמרים מעולים שמגלמים בקליפ את הנסיך והנסיכה.

 

ולמקרה שתהיתם...

איך בכלל מייצרים מחדש קסם שבוצע באנימציה? עם סטים מרשימים והרבה אפקטים, ככה לפחות אנחנו רואים בהצצה הבאה אל מאחורי הקלעים. עוד דבר שאנחנו נחשפים אליו הוא הצוות הפועל והשחקנים שמדברים כאן על הייחודיות של הסרט בגרסה החדשה ועל העבודה המרתקת שבלהפוך אותו לשונה ומסקרן כל כך. צפו בעצמכם וגלו

מאחורי הקלעים - היפה והחיה. באדיבות פורום פילם
 
 
תגיות
תגובות