הוא חוזר: נחשף הטיזר הרשמי של דדפול 2 . צילום מסך מיוטיוב

הוא חוזר: נחשף הטיזר הרשמי של דדפול 2

אחרי ציפייה רבה, סוף סוף אנחנו מקבלים טיזר מהסרט החדש של דדפול. הגיבור הכי מצחיק של מארוול חוזר ובהחלט היה שווה לחכות

אחרי שדדפול כבש את הקהל בשנה שעברה, סוף סוף אנחנו מקבלים טעימה מסרט ההמשך לו ציפינו. כוכב הסרט, ראיין ריינולדס, פרסם בטוויטר שלו את הטריילר הראשון לסרט השני על גיבור העל הקורע מצחוק לסרט שיצא לאקרנים במרץ 2018.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

הטריילר נפתח עם וייד וילסון שהולך ברחוב עם אוזניות כאילו מדובר בעוד יום שגרתי, עד שהוא רואה בסמטה צרה, שודד עם אקדח שמאיים על עובר אורח. ואז מתחיל כל האקשן. וילסון נכנס לעמדת הטלפון כדי להחליף לחליפה של דדפול,כשברקע מוזיקת הנושא של "סופרמן". בניגוד לגיבור העל מקירפטון, לוילסון לוקח שעה עד שהוא מצליח להחליף בגדים ובנתיים השודד מצליח לפגוע בעובר האורח התמים.  כמובן, שדדפול סוגר את הטריילר בצורה המצחיקה שכה מאפיינת אותו ואומר: "אתה יודע מי היה יכול להציל אותך במהירות? לוגאן. אין לו צורך להחליף בגדים. כל מה שהוא לובש זה חולצה וג'ינס".

אז מה המסקנה שלנו מהטריילר? אומנם הוא לא חשף יותר מדי מהעלילה, אבל מה שבטוח זה שההומור המצויין שהיה בולט בסרט הראשון משיך גם לסרט השני. אנחנו לא יכולים לחכות עד שהסרט המלא יצא! 

כזכור," דדפול" הקודם היה מועמד לפרס גלובוס הזהב 2017 בתור, סרט הקומדיה הטוב ביותר ובזכותו גם ריינולדס, היה מועמד לשחקן הטוב ביותר. פרטי העלילה החדשה עדיין לא נחשפו אבל מה שכן, ידוע שלדמויות הסרט אמור להצטרף גיבור העל, קייבל והוא יככב לצד דדפול.

 

תגובות