הסרט החדש של כוכבי הנוער וסתו סטרשקו. צילומים: רפי דלויה, ענת מוסברג, אור גפן

הסרט החדש של כוכבי הנוער וסתו סטרשקו

היכונו לסרט עתיר כוכבי נוער; בימים אלו עובדים על סרט חדש שמסתמן להיות הלהיט הבא על המסך הגדול וכולל בתוכו כמה שמות של כוכבים אהובים. פרטים ראשונים

סרטי הנוער הישראלים כאן ובגדול! אחרי סרטי "גאליס", "מקובלת" שכיכבו על המסך הגדול ו"כמעט מפורסמת" ו"מועדון החנונים" שעתידים לעלות בהמשך השנה, עוד סרט נוער בדרך למסכים עם קאסט מפתיע ומרענן - ולנו יש פרטים ראשונים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקולנוע הישראלי ממשיך לתת מענה גם לקהל הילדים והנוער ובימים אלו "יונייטד קינג" עובדים על סרט חדש שייקרא "הנשף" ויעסוק בחבורת בני נוער בשנה האחרונה בתיכון, רגע לפני הנשף הגדול שבסופו.

הסרט, שהחל להצטלם אמש (א'), יכלול בתוכו שורה של כוכבי נוער חדשים וישנים וביניהם ניב סולטן ("סוסי פרא", "יומני החופש הגדול") שתככב השנה גם בסרט "כמעט מפורסמת", נועם לוגסי ("השמיניה", "נעלמים") וכוכבי הנוער החדשים מהסדרה "כדברא" / יהונתן וילוז'ני וירון בן הרוש שיככבו אף הם בסרט. 

הצלחה היסטרית© נעם יוסף
כוכבי כדברא. כבר התאהבתם?
כוכבי כדברא. כבר התאהבתם? © דודי חסון

אך הליהוק המפתיע ביותר בסרט הוא של סתו סטרשקו, שעד כה התעסקה בהצלחה רבה בעולם הדוגמנות בעיקר בגלל הלוק הנשי המיוחד, כיכבה במדורי הרכילות ואף השתתפה בעונת ה-VIP השנייה של האח הגדול. זה יהיה תפקיד המשחק השני של סטרשקו שתגלם דמות נשית. כזכור, לאחרונה הכריזה סתו כי היא רוצה שיתייחסו אליה כאל אישה ולא כאל גבר.

קאסט הסרט בהרכב מלא
קאסט הסרט בהרכב מלא © ציון איתיאל
נועם לוגסי וסתו סטרשקו
נועם לוגסי וסתו סטרשקו © אינסטגרם
תגובות