לא רק הנוקמים: טריילר ראשון לסרט "ליגת הצדק". צילום מסך מיוטיוב

לא רק הנוקמים: טריילר ראשון לסרט "ליגת הצדק"

מתחרים חדשים בשכונה. אחרי איחוד גיבורי העל המצליח בסרטי "הנוקמים", כעת מגיע תורם של גיבורי העל מ-DC להגיע למסך הגדול. הצצה ראשונה

אחרי שני סרטי "סופרמן" וסרט של "וונדר וומן" שיעלה בחודשים הקרובים לארקנים, הבמאי זאק סניידר החליט הפעם להביא להוציא להיט קולנועי חדש שילהיב את כולנו,ולחבר לסרט אחד את סופרמן, באטמן, וונדר וומן, פלאש ונוספים. העלילה מתמקדת בברוס ויין (באטמן) שעומד להתמודד מול אויב אכזרי ומסוכן, וברור שיהיה לו קשה להתמודד לבד ולכן הוא מגייס את וונדר וומן, ויחד איתה הם מגייסים את שאר הגיבורים שציינו קודם, במטרה להביס אותו בקלות ולהציל את כדור הארץ שבסכנה, יחד הם יוצרים את החבורה שגדלנו אליה (ושמתחרה ב"הנוקמים") - ליגת הצדק.
לצד הכוכבת הישראלית ישחקו בן אפלק, עזרא מילר, ריי פישר וג׳סי איזנברג וסוף סוף קיבלנו הצצה ראשונה לסרט המדובר בטריילר מקדים לסרט שייצא כבר בנובמבר הקרוב.
 
 
 
הטריילר נפתח כאשר אנחנו רואים את ברוס עולה לרכב על סוס באיזור הרים מושלג, וברקע אנחנו שומעים אותו אומר לוונדר וומן ״אנחנו צריכים להיות מוכנים, את, אני והאחרים״ בתגובה היא עונה לו ״הם לא באים ברוס, הם כבר כאן, ואיפה כל האחרים?״ לאחר מכן, מוצגים לנו גיבורי העל שאנחנו עומדים לראות אותם בסרט, כשהם מוצגים אחד אחד על ידי ברוס וכמובן טעימות, לקרבות הגדולים והעוצרי נשימה שעומדים ליצור אוויר סוערת, לאורך כל הסרט. את הטריילר סוגר הגיבור אקווה-מן, בצורה משעשעת כשהוא אומר לבאטמן ״אתה לבוש כמו עטלף, קלטתי את זה״ ובאטמן משיב ״אולי זה זמני״. 
 

#JusticeLeague in theaters November 17.

A post shared by Justice League Movie (@justiceleague) on

בסך הכל, קיבלנו הצצה טובה לסרט שכולנו מחכים לו, ונראה שזה כמובן עוד לא הכול וצפויות לנו עוד הרבה הפתעות. אנחנו מאוד מקווים שהצדק ינצח ושזה לא יהיה כשלון עלילתי כמו "באטמן נגד סופרמן".
תגובות