המסע לסרט: רוצים לזכות בכרטיס זוגי ל"מסע הטבעת"?. צילום: באדיבות יחסי ציבור

המסע לסרט: רוצים לזכות בכרטיס זוגי ל"מסע הטבעת"?

סרט הקומדיה בכיכובם של ישראל אטיאס ועמית פרקש מגיע למסכי הקולנוע ולכם יש הזדמנות לזכות בכרטיס זוגי לסרט! מה צריך לעשות? כל הפרטים!

"מסע הטבעת" מספר על אודי, בחור מוטרף ומוקצן שמסתגר בחדרו במשך שלוש שנים לאחר שאהובת נעוריו נטשה אותו לטובת ליאור, אחיו הכדורסלן. ביום שסבתו נפטרת, נודע להם כי היא הורישה חמישה מיליון דולר וטבעת פלאית. אם אודי יתחתן תוך חודש בעזרת הטבעת, הוא וליאור ירשו את הכסף ואם לא, הכסף יגיע לידיו של אביהם השנוא ועורך דינו המרושע. אודי יוצא למסע למציאת כלה מלווה בליאור, ברפאלה- אהובת נעוריו הבוגדנית וחבר קרוב- העבריין בכור. במהלך המסע אודי פוגש מגוון רחב של בחורות שונות ומשונות, כשכל העת דולקים בעקבותיהם האב ועורך דינו החושקים בטבעת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסרט מככבים: עמית פרקש, ישראל אטיאס, דבל'ה גליקמן, תומר שחורי ותמיר ביידר וכן ישתתפו בו טוביה צפיר, שלומי קוריאט, אסתי זקהיים, שמוליק לוי, גבי עמרני ויגאל עדיקא.

יש לכם הזדמנות לזכות בכרטיס זוגי לסרט המטורף! - העלו תמונה שלכם עם תמונה בהשראת טבעת (זה יכול להיות ציור/טבעת מאולתרת/ טבעת וירטואלית וכדו'), העלו לאינסטגרם עם האשטאג #מסעהטבעת ואולי תזכו!

 

*בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן

תגובות