לא ברק: הנשיקה של נועה קירל ועומר דרור. צילום מסך מהטריילר

לא ברק: הנשיקה של נועה קירל ועומר דרור

תרגעו, זו לא זוגיות חדשה, במיוחד כי זה לא בדיוק אפשרי עם הפרש הגילאים. מדובר בסרט הקיץ המטורף בכיכובם של השניים - ״כמעט מפורסמת״ שמשחרר הערב את הטריילר שלו

כן. מה שקראתם. נועה קירל, שנמצאת בזוגיות צמודה עם הדוגמן ברק שמיר, ועומר דרור התנשקו. אבל לפני שאתם קופצים מהספה מרוב בהלה, תרגעו. מדובר בסך הכל בסרט. השניים מככבים בסרט נעורים חדש והערב שוחרר הפרומו לו כל כך חיכינו ובו הנשיקה בין שני השחקנים האהובים, גם היא לא בדיוק קרתה באמת אלא צולמה מזווית מיוחדת, שכן השניים עם הפרש גילאים שאוסר זאת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הספר הפך לסרט. בעקבות הצלחתו בקרב בני הנוער, הספר ״כמעט מפורסמת״ הופך לגרסה קולנועית מושקעת. ושימו לב, יש תאריך רשמי - 22 ליוני, כלומר עוד פחות מחודש!

״כמעט מפורסמת״ מכיל בתוכו לא מעט כוכבי נוער אהובים שעבור רובם זה תפקיד קולנועי ראשון: עומר דרור, נועה קירל (שזהו גם פרויקט המשחק הראשון שלה שנראה), נואל ברקוביץ׳, ניב סולטן, עמית יגור, מור פולנוהר ונוספים. בין היתר יהיו כמה שכבר התנסו על המסך הגדול כמו עמית פרקש ואורי פפר.

הנשיקה של נועה קירל ועומר דרור. באדיבות יונייטד קינג
 

לשיר כרמי בת ה-16 יש חברה אחת טובה, ציונים בשמַים ופרפרים בבטן בכל פעם שהיא רואה את עומרי גבע, החבר של מלכת השכבה. אבל היא חושבת ש'חוכמה' אינה תכונה שעשויה למשוך מישהו ובטח לא עוזרת לה להיות מקובלת. לעומת זאת, לאחיה תומר בן ה-18 יש מראה של דוגמן, חברה אהובה וכישרון מוסיקלי, שבזכותו הפתיע זה עתה את משפחתו בהודעה כי התקבל לתוכנית הטלוויזיה הפופולרית, "דה-וואן". במהירות המוכרת לנו מן המציאות הופכת שיר להיות "אחות של תומר המפורסם", מה שהופך אותה למקובלת ואפילו לכמעט מפורסמת בעצמה. אך לכל זה יש מחיר. שיר מאבדת את זהותה, בוגדת בחברתה היחידה והופכת להיות מישהי שאינה דומה לעצמה. במקביל, ההתקדמות של תומר בתוכנית לעבר הגמר והיותו נתון ללחצים עצומים מכל הכיוונים, גורמים לו לאבד את תמימותו.

כמעט מפורסמת
כמעט מפורסמת © יונייטד קינג

הפקת התוכנית מדביקה לתומר רומן פיקטיבי עם רותם - מתחרה נחושה שתעשה את הכול בשביל לזכות ותומר, שאינו מסוגל להתנגד להפקה, מאבד גם את האמת שלו וגם את חברתו האהובה מאיה. תומר הוא הפייבוריט של התוכנית והמאמי החדש של המדינה, אבל הוא הכי בודד שהיה מעולם, וכשהוא מזייף בשידור חי ומועמד להדחה שיר לוקחת את הכול צעד אחד יותר מדי קדימה ומסתבכת עם רכישת אס.אמ.אסים מזויפים עבורו.

תגובות