Real Story: הסרטים שמבוססים על סיפורים אמיתיים. צילום מסך מהטריילר

Real Story: הסרטים שמבוססים על סיפורים אמיתיים

לא מעט פעמים ראיתם סרט ושאלתם את עצמכם מה היה קורה אילו היה מתרחש במציאות? בדיוק בגלל זה אספנו לכם את שבעת הסרטים שתתקשו להאמין שעלילתם התרחשה באמת

נותרו עוד ימים ספורים עד לסופו של החופש הגדול השנתי, ואם אתם עוד מתלבטים אילו סרטים לראות בבית עד שתאלצו לחזור ללימודים, הנה כמה סרטים שמבוססים על מקרים אמיתיים. זהירות - חלקם קצת מפחידים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צלף אמריקאי

הסרט, מהבולטים והמוצלחים שיצאו בשנת 2014, מספר את סיפורו הבלתי יאומן של צלף בצבא האמריקאי, כריס קייל, שנרשמו ל'זכותו' יותר מ-150 הריגות. בסרט תזכו להצטרף לחייו המטלטלים של קייל, ולחוות את התחושות והמתחים שחווים צלפים בשטח. 

 

הרשת החברתית

הסרט המצויין מספר את סיפור ההקמה של הרשת החברתית המצליחה ביותר שהפכה לאימפריה, פייסבוק. הסרט מגולל את סיפורו של מארק צוקברג מייסד הרשת, רעיון שצץ בחדרו הקטן, ולימים הופך לרשת חברתית גלובלית משגשגת, שכוללת גם הסתבכויות עם החוק ועם חבריו לחיים. הסרט יכול לתת לכם שיעור מעולה במנהל ועסקים.

 

אנאבל

קראתם נכון, גם סרט האימה הקריפי על הבובה המפורסמת שבימים אלו יוצא סרט ההמשך שלו, "אנאבל", מבוסס לכאורה על סיפור אמיתי. הסרט עוקב אחר זוג נשוי שקיבל בובה במתנה ולאחר תקרית איומה הבובה מתחילה לרדוף את הזוג ואת ילדם. במציאות, זוג החוקרים לוריין ואד וורן שהוסמכו על ידי הכנסייה בתור מגרשי שדים, נתקלו בעבודתם גם במקרה של הבובה אנאבל. אנחנו מטילים ספק באמינות הסיפור, אך הוא בהחלט סרט מצוין לחובבי אימה.

 

לזמן את הרוע

כמו הסרט הקודם, גם הסרט המפורסם והמצליח, לזמן את הרוע, מבוסס על הרפתקאותיהם של זוג החוקרים לוריין ואד וורן. בסרט המדובר, השניים מגיעים לחקור בית שבני משפחתו דיווחו כי ישויות דמיוניות תוקפות בו את בני המשפחה, ועד מהרה מגלים שנקלעו לקרב עם רוח רפאים מסוכנת במיוחד. למרות הסיפור המוזר, מדובר באחד מסרטי האימה הטובים והמוערכים שנוצרו בשנים האחרונות.  אנו ממליצים לכם לראות אותו עם חבר או חברה טובים שיתפסו אתכם ברגע שאתם צורחים מפחד.

 

אפולו 13

הסרט על המסע לירח, "אפולו 13", מבוסס על סיפורה האמיתי של משימת אפולו 13, שהייתה מעבורת מאוישת שנועדה לנחות על הירח. אך שבמהלך הסרט אירעה תקלה והתפוצץ מיכל החמצן של החללית שהותיר את האסטרונאוטים במשימה הקשה ביותר, לחזור לכדור הארץ בשלום ובחיים. הסרט אמנם יצא לפני כ-20 שנה, אך עדיין מדובר בסרט מעניין ועתיר אפקטים שיכניס אתכם ללב האקשן של הסכנות בחלל.

 

התאוריה של הכל

הסרט המרגש וקורע הלב, "התאוריה של הכל", עוקב אחר סיפורו הטרגי ומעורר ההשראה של סטיבן הוקינג, מע שבצעירותו היה פיזיקאי גאון ומבטיח, אך במהלך השנים כשהתבג רחלה במחלת ניוון שרירים שהותירה אותו מרותק לכיסא גלגלים. במהלך הסרט תזכו לחוות יחד עם הוקינג את הטרגדיה, המאבק, ואת סיפור האהבה היפיפה שהתפתח תוך כדי הסרט.

 

עד קצה העולם

סרט ההרפתקאות האהוב, "עד קצה העולם", מבוסס על סיפור חייו האמיתי של כריסטופר מקנדלס אשר היה בן להורים עשירים וסיים אוניברסיטה בהצטיינות, והחליט יום אחד להיפטר מכל רכושו, לעזוב הכל ולברוח לאלסקה. הסרט המוצלח יגרום לכם להגיע לתובונות על מערכות יחסים, אושר, ועל החיים עצמם.

 
תגובות