שחקני הוליווד שהתפרסמו ונעלמו לאחר סרט אחד. צילום מסך מיוטיוב

שחקני הוליווד שהתפרסמו ונעלמו לאחר סרט אחד

לא פשוט להצליח בעולם הקולנוע, כשבכל רגע נתון עולה לאקרנים סרט מתחרה עם שחקנים מוכשרים וגם פחות. אולם, כשאתה מצליח למה שתפסיק? ערכנו עבורכם רשימת שחקנים שאחרי סרט מצליח אחד החליטו לקחת צעד אחורה ולהיעלם מהתעשייה ההוליוודית. מנחשים במי מדובר?

עולם הקולנוע ההוליוודי אכזרי ואפל – קשה להצליח בו ולטפח קריירה מצליחה. אולם, כשעולים על גל ההצלחה אין סיבה ממשית להפסיק אך הדבר אפשרי; רוצים לדעת איך? מוזמנים לשאול את האנשים הבאים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'ייק לויד

ג'ייק לויד מוכר לנו בתור "אנקין סקייווקר" הצעיר מסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים". אם נהיה מדויקים, מדובר בפרק הראשון אך גם בכמה משחקי וידאו של הסדרה שבהם התחיל להשתתף כבר מגיל 10 (1999). ללא ספק חלום של כל ילד. טוב, בערך. בסביבות גיל המצוות (2001) החליט לפרוש מעולם הזוהר וזאת בגלל לחץ רב, החל מאינספור ריאיונות, מקרי בריונות שחווה בבית ספרו ועד ביקורות משפילות למרות גילו הצעיר. כמה שנים אחרי, הסתבך עם המשטרה ונעצר בעיקר בגין עבירות תנועה, ואחר כך הועבר לאשפוז פסיכיאטר בגלל סכיזופרניה (מחלת נפש מסוימת). עוד נאמר מפי אימו, שהוא נהג להכות אותה לאור מצבו הבריאותי כשלא לקח כדורים. לנו רק נותר לאחל לו רפואה שלמה, ולהבהיר לכם שאם אתם מרגישים מאוימים או שפוגעים בכם אל תהססו לפנות לאדם קרוב שאתם סומכים עליו ולבקש עזרה. חשוב לעצור את המקרה בזמן לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

דוד שושן- צ'רלי וחצי

הוא אולי לא שחקן הוליוודי, אבל בהחלט אחד ששווה לציין ברשימה שעוסקת בנושא. מקריאה ראשונה של השם קשה לזהות את השחקן, אך מדובר בשחקן שגילם דמות פופולרית מאוד בז'אנר סרטי הבורקס (סרטים ישראלים שיצאו בשנות ה-60-80). הדמות אותה גילם שושן היה הילד מיקו מהסרט הישראלי הידוע "צ'ארלי וחצי". 43 שנה אחרי ולשחקן לא נרשמו הופעות קולנועיות משמעויות מאז, והילד המתוק שבתמונה היום כבר בן 56 אב לשבעה ובמקצועו כנהג משאית. על אף שנעלם מהתודעה הציבורית לפני שנים, הוא עדיין מקבל המון הצעות ליהוק גם היום.

 

פיטר אוסטרום

כיום הרבה נוטים להתבלבל ולהיזכר בג'וני דפ כשמעלים לנושא השיחה את הסרט "צ'ארלי בממלכת השוקולד". אז במקרה זה מדובר בגרסה ישנה לאותו הסרט, שבו פיטר אוסטרום כיכב כצ'ארלי באקט. "ווילי וונקה ומפעל השוקולד", הסרט של גרסת 1971, זכה להצלחה רבה, אבל לאוסטרום, לצערנו, אין כל כוונה להמשיך את הקריירה בתחום האומנות. ובאשר לחייו האישיים, הפך לדוקטור בתחום הרפואה הווטרינרית והתמקם באפסטייט, ניו-יורק. אומנם כל השואו מאחוריו, אך עדיין נשאר נאמן לדמותו, צ'ארלי באקט, ואף מדבר על חוויותיו מהסרט בפני קהל של ילדי יסודי; כיתות ב' אם נהיה מדוייקים.

 

אמבר סקוט

אמבר סקוט פרצה למסכים הגדולים ב-1991, כשהייתה רק בת שבע וגילמה את מגי, בתו של פיטר פן, בסרט "הוק". ובכל זאת, למרות ההצלחה הפנומנלית של הסרט, לצערנו, נעלמה סקוט מהרדאר. למעשה, היא דיבבה בכמה פרויקטים עבור רשת הטלוויזיה "PBS" בגיל 11, אך מעבר לכך אין אף זכר אליה במסכים. הזכר היחיד לקיומה שהצלחנו לאתר הוא סיום לימודי הקולג' טריניטי, בדבלין שבאירלנד, בהצלחה אי שם ב-2006, וכיום אנו מופתעים שהיא לא שקלה לשנות כיוון לעולם הדוגמנות.

 

קארי הן

קארי הן, המוכרת לנו בעיקר כרבקה "ניוט" ג'ורדן מהסרט "שובו של הנוסע השמיני", זכתה לפרסום אדיר בעקבות הצלחת הסרט ב-1986 כשהייתה אך ורק בת 10. כבר אז נדמה היה שתמשיך עם רף ההצלחה ותפתח קריירה קולנועית משגשגת, אך כשהתראיינה טענה שאין בה כל כוונה להמשיך לשחק. קארי היא בת לטייס קרב של צב ארצות הברית, ולמדה במזרח אנגליה כשלוהקה לתפקיד "ניוט". באופן דיי מפתיע, אף אחיה כריסטופר לוהק לסרט ולמרבה האירוניה בתור אחיה של "ניוט". בדומה לאחותו, גם לו אין קריירה קולנועית מעבר לסרט. ב-2000, למדה תואר בליברליזם ובהתפתחות הילד. הפעם האחרונה שנצפתה הייתה בחגיגות ה-20 להשקת הסרט ב-2006, בלוס אנג'לס. כיום, מלמדת בבית ספר באטווטר, קליפורניה.

 

 

תגובות