וונדר וומן הוא סרט גיבורי העל המורווח ביותר בכל הזמנים. צילום: באדיבות גלובוס מקס

וונדר וומן הוא סרט גיבורי העל המורווח ביותר בכל הזמנים

אחרי שהנחתה את תכנית הבידור המצליחה בעולם, דמותה נרשמה כתחפושת הכי נמכרת להאלווין, ונבחרה לאחת מתוך 25 הנשים ששינו את העולם - סרט הסולו שלה, "וונדר וומן", הפך השבוע לסרט מקור גיבורי העל הכי מורווח בכל הזמנים. קאצ'ינג!

אם חשבתם שרצף השיאים ששובר הסרט "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות נגמר, תחשבו שוב. אחרי תארים שקיבל כמו: הסרט הרווחי ביותר שבויים על ידי אישה והסרט הכי מדובר בטוויטר. קוטף הסרט את הטייטל הכי מכובד שיכול להיות ונרשם אתמול כסרט גיבורי העל הרווחי ביותר בכל הזמנים עם הכנסות בשווי 821.750 מליון דולר החופפים ל-2.8 מיליארד שקלים, ואת כל זה הספיק לעשות תוך חמישה חודשים בלבד! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפי דיווח של אתר ההכנסות "Box Office Mojo", הכנסות הסרט בכל העולם הגיעו לסכום מצטבר של 821,750,942$ ובכך הופך לסרט גיבורי העל המורווח ביותר בכל הזמנים ושם במקום שני את סרט גיבורי העל "ספיידר-מן" שיצא בשנת 2002 (שהרוויח 821,708,551$). אגב, זהו גם סרט גיבורי העל שמוקרן הכי הרבה זמן בקולנוע - הסרט יצא לפני כמעט חצי שנה ועד היום מוקרן בבתי קולנוע ברחבי העולם וכן גם בישראל. 

gettyimages-840028636
היוש גיבורה © GettyImages

אם יש עוד פסגה אפשרית שהסרט עוד לא כבש ואנחנו מקווים שיכבוש, זה להיות מועמד לטקס פרסי הקולנוע הכי נוצץ ונחשב שקיים - פרס האוסקר. אמנם רשימת המועמדים הרשמית תחשף רק בינואר, אבל אנחנו מאמינים שאחרי כל השיאים אלייה הגיעה הוונדר-וומן שלנו, היא עוד עלולה להיות מועמדת ואף לזכות. במידה ותזכה גל גדות על משחקה המשובח בסרט, תהפוך גדות לשחקנית הישראלית הראשונה אי-פעם שתזכה בפרס האוסקר. בנתיים מה שנותר לנו זה להחזיק אצבעות בשבילה וכמובן להיות מלאים גאווה על כל השגייה האחרים. 

© צילום מסך באדיבות yes

 

תגובות