לא לילדים: דרמה בהפקת "צעצוע של סיפור". צילום: Disney באדיבות yes

לא לילדים: דרמה בהפקת "צעצוע של סיפור"

דרמה ב"פיקסאר" - אחת מצוות הכותבים של "צעצוע של סיפור 4" הודיעה כי היא פורשת מעבדותה עקב יחס בלתי הוגן לנשים בחברה. ואם זה לא מספיק - גם מייסד חברת האנימציה לוקח פסק זמן עקב האשמות בגין הטרדה מינית

ראשידה ג'ונס, אחת מצוות הכותבים של צעצוע של סיפור 4, הודיעה כי היא פורשת מעבודתה בגלל היחס של פיקסאר, חברת ההפקה של הסרט, לנשים ולבני מיעוטים.

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:
בהצהרה ששחררה השחקנית והתסריטאית אמרה כי היא לא עזבה את פיקסאר בעקבות חילוקי דעות יצירתיים ופילוסופיים. "חילוקי הדעות הפילוסופיים מתייחסים לחוסר הימצאותן של נשים בעמדות מפתח בחברה. " 
"יש כל כך הרבה כישרונות בפיקסאר, ואני נותרת מעריצה אדירה של הסרטים שלהם", כתבה בהצהרתה. "עם זאת, היא גם תרבות שבה לנשים ולבני מיעוטים אין קול יצירתי שווה".
 
 

A post shared by Rashida Jones (@rashidajones) on

בנוסף, ג'ון לסטר, האיש שייסד את פיקסאר ואחת מהדמויות המרכזיות והחשובות של דיסני, מואשם בהטרדות מיניות, והודיע השבוע כי הוא לוקח הפסקה של כחצי שנה מעבודותו, לאחר שהודה בהאשמות שהתנהל בצורה לא נאותה. 

giphytoystory
giphytoystory

לסטר שלח הודעת התנצלות על התנהגותו לכל העובדים בחברת דיסני ובו כתב: "לאחרונה היו לי כמה שיחות כואבות במיוחד. זה אף פעם לא קל להתמודד עם הטעויות שלך אבל זאת הדרך היחידה ללמוד מהן. כתוצאה מכך, יצא לי לחשוב הרבה על המנהיג והמנטור שאני היום לעומת מי שהייתי רוצה להיות. זה הובא לתשומת ליבי שגרמתי לחלקכם להרגיש לא נוח. זו מעולם לא הייתה כוונתי".  

עוד הוסיף כי "אני מבקש סליחה מכל מי שקיבל חיבוק או מחווה אחרת שגרמה להם להרגיש שנחצה גבול. לא משנה מה היו הכוונות שלי, לכולם יש זכות לקבוע את הגבולות שלהם ושיכבדו אותם".
 
 
 
תגובות