במאי הטיטניק חושף: זאת הסיבה שרוז לא הצילה את ג'ק. צילום: באדיבות yes

במאי הטיטניק חושף: זאת הסיבה שרוז לא הצילה את ג'ק

סצינת הסיום שוברת הלב של הסרט המיתולוגי "טיטניק" מעסיקה אותנו עד היום. לא מעט מעריצים תוהים גם עכשיו - "למה רוז לא חלקה את הדלת עם ג'ק והצילה אותו?", כעת במאי הסרט שם סוף לשאלה עם תשובה חד משמעית

הסרט "טיטניק" היה להצלחה קולנועית גדולה ועד היום (שני עשורים אחרי) הוא אחד מהסרטים הנצפים והאהובים ביותר. אחת מהסצינותצ הבולטות והבלתי נשכחות בסרט היא סצינת הסיום בו ג'ק (ליאונרדו דיקפריו) נאלץ לוותר על חלקו בדלת הצפה ומת בעוד אהובתו, רוז היא זו שנשארת חיה וניצלת מכל טירוף הטיטניק. רבים מהמעריצים תוהים עד היום  -למה בעצם הם לא יכלו לחלוק את הדלת ולהינצל שניהם? הרבה תיאוריות עלו ואף פרשנויות שונות של מומחים, ואילו כעת הבמאי החליט לתת תשובה ברורה וקצת יותר קלה ממה שחשבנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'יימס קמרון ספג במשך שנים תלונות וכאבים של צופי הסרט המצליח שלו משנת 1997, כעת, בראיון שהעניק ל"ווינטי פייר" הסביר: "התשובה פשוטה מאוד ואיננה קשורה לשום הסבר מדעי כלשהוא", אמר הבמאי והסביר: בעמוד 147 בתסריט ג'ק מת, דרך המוות היא רק בחירה אומנותית שלנו", עוד הוסיף ואמר: "זה טיפשי מאוד שאנשים עדיין עוסקים בזה שני עשורים אחרי".

 

קמרון הסביר שסוף הסרט היה חסר משמעות אילולא ג'ק היה נותר בחיים, "הסרט הוא על מוות ועל הפרדה, הוא היה צריך למות", הוא פירט. "אז אם זה היה זה, או אם ערימת עשן נפלה עליו, הוא מת. זה נקרא אמנות, דברים קורים מסיבות אמנותיות, לא מסיבות פיסיקליות".

עד היום כואב בלב
עד היום כואב בלב © צילום: באדיבות yes

 

תגובות