הרימייק של ג'ומנג'י: דה רוק הופך לחנון. צילום: באדיבות פורום פילם

הרימייק של ג'ומנג'י: דה רוק הופך לחנון

קראתם נכון, איך הרימייק של סרט ההרפתקאות "ג'ומנג'י" הופך שחקן שרירי וחסון כמו דווין ג'ונסון לחנון מפוחד ורגיש? זה אחד ממספר האפקטים המעניינים שנמצאים בעלילת הסרט "גומנג'י: שורדים בג'ונגל" שגם הופכים אותו לאחד הסרטים המדויקים והמצחיקים של השנה. ביקורת

תתארו לכם שאתם ועוד שלושה ילדים שאתם ממש לא מחבבים נשאבים אל משחק מחשב בו כל אחד מכם נקלע לגוף ולדמות שהיא ההפך הגמור מכם. על מנת לחזור לחיים הרגילים שלכם, עליכם לשתף פעולה עם שאר החבורה ולהביס רשע מטורף שמאיים להרוג אתכם גם במציאות. זוהי עלילת סרט ההרפתקאות החדש שעולה היום לאקרנים בישראל - "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" שמתגלה כפרודיה מוצלחת על משחקי וודיאו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ספנסר החנון, פריג' הבריון, בת'אני המקובלת ומרתה הפריקית הם ארבעה נערים שלא מסתדרים אחד עם השני ומקבלים ריתוק ביחד בבית הספר ("מועדון ארוחת הבוקר" מישהו?). בזמן שהם מנקים את המרתף הם נתקלים במשחק וודיאו ישן בשם "ג'ומנג'י"- מיד כשהם מתחילים לשחק הם לפתע נשאבים אל תוך המשחק וכל אחד מהם נכנס לגוף של של דמות אחרת מהמשחק.

טריילר הסרט מיוטיוב
 

החנון נכנס לגופו של חוקר פראי וגדול ממדים (דה רוק), הבריון הופך לפרופסור נמוך קומה (קווין הארט), הפריקית הופכת ללוחמת כריזמטית והמקובלת היפייפיה נתקעת בגופו של חוקר שמן ולא נאה במיוחד (ג'ק בלאק). כל אחד מהם מקבל כוחות מיוחדים וביחד הם צריכים עם הדמות בהם הם תקועים לשתף פעולה יחד ולעבור הרפתקאות מסוכנות ביותר, או שיתקעו בתוך 'ג'ומנג'י' לנצח.

ארבעת הדמויות המרכזיות במשחק אליהם נקלעו הנערים
ארבעת הדמויות המרכזיות במשחק אליהם נקלעו הנערים © צילום: באדיבות פורום פילם

אנחנו חייבים לציין שהעלילה והליהוק המצויין הם המנוע העיקרי שהופך את הסרט הזה לטוב כלכך, מהלך העלילה והתגובות המשעשעות שכל אחד קיבל גוף שונה משלו הן נקודות אור שיש להזכיר בסרט. בנוסף לזאת הסרט מכיל בתוכו קרבות מותחים וריאליסטים שרק המחשבה שאם היינו נמצאים שם במקומם גורמת לנו להתרווח על הכיסא ולהודות שזה רק סרט. וכן על אף העלילה המותחת, הסרט מקפיד כל כמה דקות לגרום לנו לצאת מהמתח באמעצות רגעים קטנים ומשחררים שקרעו אותנו מצחוק. "ג'ומנג'י: לשרוד בג'ונגל" הוא סרט הרפתקאות תרתי משמע- גם מבחינת הז'אנר וגם כי הוא באמת מכניס את הצופה לשעתיים של הרפתקה שיודעת מתי להצחיק ומתי למתוח והופכת לפרודיה מדוייקת על משחקי וידיאו. 

קווין הארט בג'ומנג'י
קווין הארט בג'ומנג'י © צילום: באדיבות פורום פילם

לא פעם ופעמיים ניסו סרטי רימייק לשחזר את ההצלחה של סרטי המקור ונכשלו, ג'ומנגי קופץ מעל המכשול הזה ומוכיח את עצמו כרימייק מושלם ואף יש שיגידו שהוא מתעלה על המקור. הוא עושה זאת באמצעות עלילה מעניינת ומודרנית, שחקנים מצויינים (דה רוק וקווין הארט) ועם פאנצ'ים קומיים שמדברים בדיוק אל הנוער של היום. ועם כל האלמנטים האלה "ג'ומנגי: שורדים בג'ונגל" הופך לסרט הרפתקאות ששווה לכם לראות.

 

 
תגובות