בלעדי לפרוגי: כוכבת פיץ' פרפקט בראיון מיוחד. צילום: GettyImages

בלעדי לפרוגי: כוכבת פיץ' פרפקט בראיון מיוחד

לכבוד הסרט החדש והשלישי בסדרה, כוכבת פיץ' פרפקט, אנה קנדריק, מגלה לנו סודות מאחורי קלעים ואיך היה לעבוד שוב עם "איימי השמנה"

הוא התחיל כסרט קולג' חמוד, מוזיקלי וקטן ובין לילה הפך להצלחה מסחררת בכל רחבי העולם. אנחנו כמובן מדברים על פיץ' פרפקט. לכבוד יציאת הסרט השלישי בסדרה שיעלה לאקרנים בסוף החודש, ועוקב אחר קבוצת הבנות לאחר סיום הלימודים, קבלו ראיון מיוחד עם כוכבת הסרט אנה קנדריק.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האם ציפית לקראת החזרה שלך לתפקיד ולקבוצת הא-קפלה של "הבלות"?

"כן, כי לדעתי זה מעניין לראות את הדמויות מחוץ לכותלי בית הספר ובנקודת הזמן הזאת בחיים, שאתה קצת נזרק החוצה לעולם הגדול ללא הגנה - וזה רגע מעניין בחיים של כל אחד מאיתנו. התגובה הראשונה שלך היא 'הרגע סיימתי את הלימודים' ורק אחר כך אתה מתחיל לשאול את עצמך שאלות כמו 'אני אמור להיות מבוגר עכשיו?', אז אני יודעת שזה יהיה מעניין לראות איך הקבוצה הספציפית הזאת תתמודד עם העולם שבחוץ".

ע
פיץ' פרפקט 3 - בקרוב © אלקו מדיה 

הסרט הראשון התחיל כסרט קטן ולבסוף זכה להצלחה עולמית. עכשיו סיימת לצלם את הסרט השלישי בסדרה. מה לדעתך סוד ההצלחה?

"אני חושבת שהכל מתחיל בכתיבה של קיי קנון (התסריטאית של סדרת הסרטים - א.כ), כי התסריט שהיא כתבה עבור הסרט הראשון היה כל כך מצחיק וחתרני עם קריצה מיוחדת. אני חושבת שאלו מרכיבי הקסם". 

הבלות התחילו כקבוצת א-קאפלה בקולג', לאחר מכן הן עברו לזכייה בתחרות עולמית והפכו לפופולאריות במיוחד. אבל עכשיו, השלב הזה בחייהן מסתיים והן צריכות להתמודד עם המציאות החדשה. נכון?

"כן, הסרט הזה עוסק בהתמודדות בעולם האמיתי עד שאנחנו כמעט נסוגות לאחור וחוזרות ל"הבלות" ויוצאות לסיבוב הופעות, רק כי אנחנו לא רוצות להתמודד עם החיים האמיתיים של אנשים מבוגרים. אני חושבת שזה משהו שהרבה אנשים יכולים להתחבר אליו".  

 

באיזה שלב בקה נמצאת בחיים שלה בתחילת הסרט החדש?

בקה עובדת עבור מפיק מוזיקלי שלא אכפת לה ממנו כל כך, לכן היא מתפטרת באימפולסיביות מהעבודה שלה, זורקת הכל והופכת שוב ל'בלה'".

והיא גרה עם "איימי השמנה"?

"כן. זה כנראה בגלל שבקה היא היחידה שמסוגלת לסבול את ההרגלים הרעים של 'איימי השמנה' (אותה מגלמת רבל ווילסון - א.כ). בקה מטפחת את השותפות לדירה עם איימי ולמרות שאיימי יכולה להיות פזיזה לפעמים, אתה באמת קונה את זה שהן חברות טובות. אז, גם בסצנות שאנחנו כביכול צוחקות אחת על השנייה, יש שם המון מתיקות וחברות". 

 

פיץ' פרפקט 3 איימי השמנהמממ
"שצף של גאונות קומית, עם רבל ווילסון" © אלקו מדיה 

 

רבל וילסון חוזרת לתפקיד ההורס הזה

מה שמעולה אצל רבל זה שהיא חכמה ומקצועית בצורה יוצאת דופן. כשהמצלמות נדלקות, שצף של גאונות קומית יוצאת ממנה כשהיא מגלמת את 'איימי השמנה'. אבל היא לא מהשחקנים שנשארים בדמות לאורך כל הזמן ולכן זה מעניין לראות את המעבר שלה מרצינות לטירוף קומי". 

ומה את חושבת שבריטני סנואו מביאה לדמות של קלואי? 

קודם כל, בריטני מתוקה כמו עוגה גם בחיים האמתיים והיא מביאה את האנרגיה המטורפת הזאת גם לדמות שפשוט כיף לצפות בזה. אני אוהבת את הרגע הזה שהיא הופכת לרגשנית ועוברת מ-0 ל-100 בשנייה". 

אנה ראמפ גם מגלמת שוב את אוברי, דמות שהתעמתה עם בקה בסרט הראשון עד שהן מצאו דרך להסתדר.  

"האמת, שזה מצחיק כי בסרט השלישי יש רגע בו אוברי אומרת לכל הבנות לעשות משהו בזמן שאני מחקה את האנרגיה שלה, וזה גרם לנו לחייך, כי אני חושבת שגם אנה וגם אני הבנו באותו רגע שיש כיף אמיתי ביחסים שלנו בשלב הזה. אנחנו שוות אחת לשנייה וכל דמות למדנה לאהוב את התכונות של האחרת שבהתחלה הן שנאו אחת בשנייה".  

\\
צריכות להתמודד עם חיים של מבוגרים © אלקו מדיה

כי בסופו של דבר, הסרטים האלו מדברים על חברות

בהחלט! הם על חבורת נשים עם השקפות ודעות שונות, שאוהבות אחת את השנייה ונהנות להיות ביחד. ובנוסף לכל זה, אנחנו גם רוקדות ושרות". 

איך האווירה על הסט כשכולכן נמצאות ביחד? 

זה ישמע כמו קלישאה, אבל האמת היא שעל הסט יש אווירה של כמן קייטנה ואנחנו מרגישות הכי ברות מזל בעולם שאנחנו ביחד. אנחנו מסתדרות נהדר ותומכות אחת בשנייה". 

ביום הראשון לצילומים לסרט החדש, התחברתן מחדש בקלות? 

"בדיוק כמו חברים וותיקים, ברגע שחזרנו להיות ביחד, הכל הסתדר במקום כאילו לא עבר זמן בכלל מאז שראינו אחת את השנייה".

הסרט הזה כולל גם אקשן והומור פיזי.

"כן, רבל עושה חלק גדול מזה והיא כל כך טובה בזה. אני זוכרת שהרגשתי מאוד נוקשה לגבי סצנה אחת בה היינו צריכות לקפוץ מסירה לתוך המים, עד שדמייני את התמונה וחשבתי 'הא, זה לא כזה גבוה'. 

ממה את הכי נהנית בגילום של בקה?

"היא מאוד כיפית, כי באופן מסויים בקה היא הבחורה הנורמלית של הקבוצה, בעוד כל השאר קצת מוזרים. אבל במקביל היא אף פעם לא מרגישה לי משעממת. אני לא מרגישה שאני קיבלתי את התפקיד הפחות טוב כי היא כזאת פיקחת. בקה נמצאת במצב הכי מצחיק שלה כשהיא פוגשת אנשים אבסורדים. התגובות שלה לקלואי, אבורי או 'איימי השמנה' תמיד מצחיקות כי היא מגיעה לנקודה שהיא מצביעה על מצבים אבסורדים בסיטואציות שיכולות להתאים להמון אנשים ולא רק למי שחבר בקבוצת א-קפלה. במובן הזה, זה נחמד להיות האדם שאומר 'למה כולכם לחוצים בטירוף?'. אני אוהבת שבקה היא אור של שפיות בתוך כל השגעון הזה". 

ומה את הכי אוהבת בחלק המוזיקלי?

"אני הכי אוהבת את החלק של החזרות כי אני תמיד מרגישה שאני לא עושה את הכריאוגרפיה כמו שצריך כשהמצלמה עליי. אני רק מקווה שהכל נראה ונשמע כמו שצריך". 

אוהבת את החלק של החזרות
אוהבת את החלק של החזרות © אלקו מדיה

יצא לכם לאלתר במהלך הצילומים?

"כן! והאמת רוב הבדיחות שאילתרנו מופיעות בטריילר. אנחנו מאוד גאים בזה". 

אז למה אנשים צריכים לצפות מהסרט החדש?

המון כיף!וחלק גדול בי ממש מתגעגע לכריאורפיה של חלקי הריקוד. 

ולסיום, אנחנו חייבים לדעת - לאיזו מוזיקה את הכי אוהבת להאזין?

"כרגע אני מאזינה בעיקר להמון מוזיקת פופ. כשעבדנו על הסרט דווקא האזנתי ליותר חומרים של כותבי שירים, כי קצת השתעממתי ממוזיקת פופ, אבל היום חזרתי לשמוע ולאהוב מה שפשו יש ברדיו".  

 

פיץ' פרפקט 3 ייצא לאקרנים ב-28.12 בהפצת אלקו מדיה דיסטרביושן

 

 

 

תגובות