גלובוס הזהב: גל גדות מגישה והסרט המנצח של הערב. צילום: GettyImages

גלובוס הזהב: גל גדות מגישה והסרט המנצח של הערב

הטקס הגדול הראשון של עונת טקסי הוליווד התקיים אמש (א') בלוס אנג'לס. בין כל הכוכבים הנוצצים והתתרגשויות, אווירת הטקס כללה את הקמפיין מהשנה החולפת

עונת הטקסים הרשמית של הוליווד החלה ובגדול. אמש (א') התקיים אחד הטקסים הנחשבים והחשובים בתעשיית הבידור (וה-75 במספרו) - פרסי גלובוס הזהב על קולנוע וטלוויזיה. בין הזוכים: "קוקו", ג'יימס פרנקו ו"סיפורה של שפחה". 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השנה, כבר מהכניסה לטקס, ניתן היה לראות נושא חשוב ובולט שהיה מעין הנושא של הערב - ההטרדות מיניות, אחת הפרשיות שהסעירו את הוליווד בשנה החולפת ומה שהוליד את הקמפיין הגלובלי - #metoo. בעקבות כך, החליטו האורחים והמועמדים למחות ולהגיע לטקס כשהם לבושים בשחור וחלקם אף ענדו תג מיוחד ונאמו בהתאם.

מריה קארי בשחור כמו כולם
מריה קארי בשחור כמו כולם © GettyImages

באירוע הגדול נרשמו כמה נקודות מיוחדות כמו למשל ה"מיני איחוד" בין כוכבי "הארי פוטר" - אמה ווטסון ורוברט פטינסון שמאז הספיקו לצבור קילומטראז' קולנועי ולבלוט בעיקר בשל "היפה והחיה" ו"דמדומים" (בהתאמה), נטלי פורטמן הגישה את פרס המבאי הטוב ביותר, אבלל לא לפני ששלחה עקיצה על העובדה שכל המועמדים הם גברים. הזמרת מריה קארי תפסה בטעות את מקום הישיבה של השחקנית זוכת הפרסים, מריל סטריפ ומתנצלת על כך מעומק ליבה.

אולי נעשה סרט איחוד?
אולי נעשה סרט איחוד? © GettyImages

בנוסף, גל גדות המשיכה להביא גאווה ישראלית ונבחרה להגיש את פרס "שחקנית ראשית במיני סדרה" יחד עם מי שכיכב לצידה בסדרת סרטי "מהיר ועצבני" - "דה רוק". זו לא הייתה הנקודה המרגשת היחידה בטקס, שכן מגישת הטלוויזיה והשחקנית אופרה ווינפרי קיבלה פרס מפעל חיים וריגשה את כולם בנאום סוחף וגדול.

גאווה
גאווה © GettyImages
 

בחלק הקולנועי של הטקס חולקו פרסים ל: "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי" על הדרמה הטובה, התסריט, שחקנית ראשית בדרמה - פרנסס מקדורמנד על תפקידה בסרט וכן סם רוקוול על תפקידו המשני באותו הסרט. סרט האנימציה הטוב ביותר הוא "קוקו" של דיסני ופיקסאר, השחקן הטוב ביותר בסרט קומי או מיוזיקל הוא ג'יימס פרנקו על תפקידו ב"חי בסרט". השיר הטוב בסרט קולנוע הוא: "This Is Me" מתוך הסרט "האמן הגדול ביותר".

 

בגזרת הטלוויזיה היו זוכים לא פחות נוצצים, כך למשל: סדרת הדרמה הטובה ביותר היא "סיפורה של שפחה" ואליזבת' מוס השחקנית הטובה ביותר בדרמה על תפקידה בסדרה עטורת השבחים, מיני סדרה הטובה ביותר היא "שקרים גדולים קטנים" וכוכבת הסדרה, ניקול קידמן, היא שחקנית מיני סדרה הטובה ביותר. 

תגובות