היכונו: הסרטים שאנחנו הכי מחכים להם ב-2018. צילום מסך מיוטיוב

היכונו: הסרטים שאנחנו הכי מחכים להם ב-2018

החלטנו לחלוק איתכם את ההתרגשות שלנו לקראת חמישה סרטים שאנחנו לגמרי מחכים שיצאו בשנה הקרובה לקולנוע

בכל שנה יש את הסרטים שאנחנו הכי מחכים להם והכי סקרנים לראות אותם, זמן מה מראש משתחרר להם גם הטריילרים שמעוררים אף יותר את החשק לצפות בסרטים המתוכננים וגורמים לנו להשתגע מרוב ציפייה. אספנו לכם כמה טריילרים לסרטים שאנחנו הכי מחכים להם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הרץ במבוך - תרופת המוות

 

סדרת הסרטים המצליחה מגיעה לסיום בסרט אחד אחרון בטרילוגיה. תומאס (דילן אובריאן) מוביל את "הקורחים"  במשימה הכי מסוכנת שלהם, שהיא גם המשימה האחרונה. כדי שיוכלו להציל את החברים, על תומאס והקורחים להגיע אל העיר האחרונה בחשאי שם שולט ארגון ה-WCKD. האם הם יצלחו את המבוך האחרון?

הפנתר השחור

 

גיבור על חדש מגיע! אחרי שהושק לראשונה ב"מלחמת האזרחים" של "קפטן אמריקה", הפנתר מקבל סרט עצמאי. המלך טצ'אלה חוזר לביתו לאחר מאורעות "מלחמת האזרחים" ומגלה כי מלכותו התערערה בגלל מפלגות שקמו בארץ שלו. האויבים שלו רק מנסים להפיל אותו לגרום לסכסוך בממלכה ולכן טצ'אלה חייב להיהפך לפנתר השחור, לחבור לסוכן CIA ולחברי הכוחות המיוחדים של ממלכתו כדי למנוע מכל זה לקרות.

טומב ריידר

 

אלישיה ויקאנדר תכנס לנעליה של אנג'לינה ג'ולי בתור לארה קרופט ברימייק החדש המבוסס על משחקי המחשב בשם "טומב ריידר". לארה היא ארכאולוגית בריטית הנקלעת להרפתקה מסוכנת במהלך המסע החדש בחייה. האם היא תצליח לעשות את מה שג'ולי עשתה לפניה עם הסרטים?

הנוקמים: מלחמת האינסוף

 

חבורת גיבורי העל המצליחה תפגוש לראשונה את חבורת גיבורי על אחרת של "מארוול" - חבורת "שומרי הגלקסיה". שתי החבורות מתאגדות יחד כדי להביס את תאנוס רגע לפני מפץ הרסני שיכול לחסל את היקום כולו.

משפחת סופר-על 2

 

כבר למעלה מעשור שאנחנו מחכים לסרט המשך של המשפחה הכי מגניבה בעולם. אחרי שהסרט הראשון היה הצלחה מסחררת, אנחנו תהינו למה לקח כל כך הרבה זמן לתת לו המשכון קולנועי. הסרט הראשון הסתיים בידיעה שג'ק-ג'ק התינוק נושא גם הוא כוחות על ומנצח את הנבל התורן ומיד אחר כך צץ נבל חדש בעיר. בקיץ הקרוב יגיע ההמשכון לו חיכינו ולפי הטריילר לג'ק-ג'ק יהיה בו חלק משמעותי, בדיוק כמו שרצינו. אעהעה! התרגשות!

תגובות