ואוו: הרגעים הגדולים של טקסי פרס האוסקר. צילום מסך מיוטיוב

ואוו: הרגעים הגדולים של טקסי פרס האוסקר

לכבוד טקס פרסי האוסקר ה-90 במספר שיתקיים בשעות הלילה המאוחרות (שעון ישראל), החלטנו להביט אחורה ולהיזכר ברגעים הכי מביכים, מצחיקים, מוזרים ועצובים שזכינו לראות במהלך טקסי האוסקר בשנים האחרונות.

מי השחקן שעלה עם תחתונים אל הבמה ואיזה סרט הוכרז בטעות כזוכה? לכבוד טקס פרסי האוסקר ה-90 שישודר הלילה (שעון ישראל) החלטנו לרכז עבורכם את כל הרגעים שהכי אהבנו מהטקס הנוצץ ביותר בעולם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 המנחים הכי מביכים EVER

בשנת 2013 ה'אקדמיה' (שם נוסף לוועדת פרסי האוסקר)החליטו להזמין את השחקן ג'יימס פרנקו והשחקנית אן האת'ווי להנחות את הטקס במחשבה שזה יבדר את הקהל הצעיר.. אוי כמה שהם טעו. טקס פרסי האוסקר של שנת 2013 זכור בעיקר בגלל צמד המנחים פרנקו והאת'ווי. הכימיה בינהם לא עבדה, פרנקו נראה אדיש וכאילו מכריחים אותו להגיד את השורות שלו בזמן שהרגיש שהאת'ווי מתאמצת יותר מדי ומנסה בכוח - והתוצאה: צמד מנחים מביך ופשוט לא נעים לצפייה. 

יוטיוב
 

הנשיקה מהסרטים של אדריאן ברודי

אדריאן ברודי הוא השחקן היהודי ששיחק בתפקיד הראשי בסרט השואה המפורסם - 'הפסנתרן'. בזכות משחקו המצויין והאמין, זכה בפרס אוסקר בשנת 2003 בתואר 'השחקן הכי טוב של השנה'. כשעלה לבמה לקבל את הפרס מהשחקנית האלי ברי (שזכתה שנה מקודם) הוא לא היסס ומרוב התרגשות נתן נשיקה צרפתית מהסרטים לשחקנית, שניהם היו רווקים באותה תקופה כך שאין ממה לדאוג. אגב, רק נציין שאדריאן ברודי נשאר רווק עד היום...

שנייה 0:32. יוטיוב
 

הסלפי המפורסם ביותר אי פעם

בואו נדבר רגע על הסלפי ששבר את האינטרנט. כשאלן דג'נרס הנחתה את האוסקר בשנת 2014 היא החליטה באחד הרגעים לרדת מהבמה אל הקהל ולדבר עם כמה מכוכבי הוליווד. דג'נרס החליטה שהיא רוצה לעשות את הסלפי עם הכי הרבה שיתופים אי פעם בטוויטר. היא עשתה סלפי עם השחקנית מריל סטריפ, מיד לאחר מכן באופן ספונטני לחלוטין הצטרפו גם בראדלי קופר, ג'ניפר לורנס, בראד פיט, צ'נינג טייטום ועוד שחקנים רבים אחרים. הסלפי האדיר אגב אכן מימש את כוונת דג'נרס והפך לסלפי ששותף הכי הרבה פעמים בטוויטר אי פעם, עם למעלה מ-3.4 מליון שיתופים.

יוטיוב
 

הית' לדג'ר זכה באוסקר לאחר מותו

דמותו של הג'וקר הוא אחד מהדמויות המיוחדות ביותר העולם הקולנוע, ומי שמגלם אותו חייב להיות שחקן ברמה מצויינת מן הכלל. הית' לדג'ר אשר גילם את הג'וקר בסרט "האביר האפל" בשנת 2008 ביצע אותו באופן כל כך טוב, יש האומרים שזהו הג''קר הטוב ביותר שאי פעם היה ועל כך לדג'ר הועמד לאוסקר על משחקו. למרבה הצער, לדג'ר נפטר ימים ספורים לפני צאת הסרט - אך בכל זאת גם לאחר שמת הצליח לקטוף את התואר והוא זכה בפרס האוסקר לאחר מותו. משפחתו של לדג'ר נאמה ולקחה את הפרס בשמו והתוצאה מרגשת.

יוטיוב
 

הנאום של שפילברג שירגש כל יהודי 

סרט השואה הכי מוכר שמקרינים היום בכל בית ספר הוא ללא ספק "רשימת שינדלר" שביים סטיבן שפילברג. הסרט שיצא בשנת 1993 היה הסרט המדובר של השנה וגרף כ-7 פרסי אוסקר (מטורף)- בין הפרסים, ניתן גם לשפילברג פרס על הבמאי הטוב ביותר. שפילברג עלה אל הבמה בהתרגשות גדולה ונאם נאום מרגש וסוחף דמעות שספק אם השאיר עין יבשה. בנאומו הוא הודה לאוסקר שינדלר עליו מבוסס הסרט, ולניצול השואה בזכותו הסרט הזה נוצר. ובסוף חתם במשפט- "ותודה לששת המליון שלא יזכו לראות את הטקס הלילה"- וסיים את נאומו עם מחיאות כפיים סוערות.

יוטיוב
 

הסרט שהורכז בטעות כזוכה

בטקס האוסקר האחרון הועמדו מספר סרטים בולטים לקטגוריה 'הסרט הטוב ביותר'- ביניהם "לה לה לנד" ו"אור ירח". כשהגיע הזמן להכריז על הזוכים, השחקנים וורן בייטי ופיי דאנאוויי עלו להכריז על הזוכה הם קראו מהמעטפה "לה לה לנד" והקאסט המאושר עלה באושר ובתשואות על הבמה. אבל אז התגלתה הפאדיחה, בזמן שהשחקנים והמפיקים נאומים נאומי תודה - מגיעים אנשי הפקה ומתלחששים עם האנשים שעל הבמה. לאחר מכן, עולה המפיק של הסרט "לה לה לנד" ואומר: "חבר'ה הייתה טעות..." ופונה לקאסט של הסרט "אור ירח": "אתם זכיתם באוסקר". מיד לאחר מכן שררה מבוכה באולם כשמסתבר שאכן הייתה טעות והמכריזים החזיקו בפתק הלא נכון, בשעה שאנשי "אור ירח" עולים לבמה בתחושה מוזרה ומובכת. לאחר הבלבול הועלו כל מני השארות לנסיבות האירוע- חלק טענו שזה היה אקט מכוון של מארגני הטקס על מנת להעלות את הרייטינג של הטקס שצונח בשנים האחרונות. בכל מקרה, אם זה אכן היה תעלול מכוון - הוא היה מוצלח.

יוטיוב
 

ניל פטריק האריס בתחתונים מול מילארד צופים

להנחות את טקס פרסי האוסקר בהחלט דורש המון אומץ, להנחות את הטקס בתחתונים בלבד - זה כבר רק השחקן ניל פטריק האריס מסוגל לעשות. כשהנחה את הטקס בשנת 2015- האריס ביצע מערכון קומי במחווה לסרט "בירדמן" בה הוא מופיע בציבור רק עם תחתונים, כאשר הוא עלה על הבמה בלבוש הצנוע ביותר זכה לתשואות רבות ומערכון זה הפך לאחד המפורסמים בטקס עצמו. אקט זה דורש המון אומץ בידיעה שבטקס צפו למעלה ממליארד אנשים. ריספקט ניל.

יוטיוב
 

 טקס פרסי האוסקר ה-90 ישודר ביום ראשון הקרוב בשעה 2:00 לפנות בוקר ב-yes וב-HOT

 

 

 

 

תגובות