יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש פברואר. צילום: באדיבות פורום פילם וגלובוס מקס

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש פברואר

מדור הקולנוע של פרוגי משיק סדרת כתבות חודשית שתמליץ ותסקר לכם את הסרטים שהכי כדאי לכם לראות בחודש הקרוב. פברואר צפוי להיות עמוס בסרטים מגוונים, החל מסרט מרגש לקראת הוולנטיין, ועד לסרט אימה על חדרי בריחה. צאו לסרט

FUN FACT: כל יום חמישי נחשב ליום הקולנוע, בו עולים לראשונה בכורות של סרטים. חודש פברואר צפוי להיות עמוס בסרטים מרתקים, מצחיקים, מפחידים ועצובים. רכזנו לכם את חמשת הסרטים שלדעתנו הכי שווה לכם לראות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבים חיים לנצח (8.2)

אין כמו לפתוח את שבוע הוולנטיין עם סרט רומנטי המבוסס על סיפור אמיתי. הסרט מספר את הסיפור על הרומן בין שחקן הקולנוע הבריטי הצעיר פיטר טרנר וכוכבת הקולנוע ההוליוודית זוכת האוסקר גלוריה גרהאם. מה שהתחיל כמשיכה רגעית הפך עם הזמן למערכת יחסים מורכבת ותלותית בה טרנר משמש כעד היחיד לימיה האחרונים והטרגיים של גרהאם. גרהאם העניקה את כל כולה לטרנר במה שהתבררה בדיעבד כ'הופעה' הגדולה ביותר בקריירה שלה. דרמה רומנטית על ימיה האחרונים של שחקנית אגדית, אנחנו ממליצים בחום.

 

הפנתר השחור (15.2)

גיבור חדש של מארוול זוכה לסרט ראשון משלו! לאחר שראינו אותו בקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים, המלך טצ'אלה (הפנתר השחור) חוזר לביתו בווקנדה אבל מגלה כי מלכותו התערערה ומוטלת בספק על ידי מפלגות שהוקמו בתוך ארצו. כאשר אויביו מאיימים לקרוע את הממלכה לגזרים, טצ'אלה חייב להיהפך לפנתר השחור ולחבור לסוכן CIA ולחברי הכוחות המיוחדים של ממלכתו, על מנת למנוע מלחמת אזרחים בארצו. אגב מבחינה עלילתית, הסרט הזה נחשב סרט המשך ל"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים".

 

חדר בריחה (15.2)

כולנו אוהבים חדרי בריחה, לא? אמנם לחדר הבריחה הזה לא תרצו להיכנס בחיים. טיילר חוגג יום הולדת 30 וכריסטן חברתו מפתיעה אותו ואת חבריהם בכרטיסים לחדר בריחה הכי יוקרתי באל.איי. החברים נרגשים ומלאי ציפייה וכאשר מגיע וואן מסתורי לאסוף אותם, הם עולים עליו ברצון מבלי לחשוב פעמיים. כאשר הוואן לוקח אותם אל הלא נודע החברים מתחילים לחשוש, אך סקרנותם גוברת על הכל. יש להם שעה אחת, לחדר יש יציאה אחת, השעון מתקתק והמשחק הופך למציאות. במהרה הם יבינו שאין על מי לסמוך במשחק ורצונם לשרוד יגרום להם להפר את כל הכללים.

 

צורת המים (15.2)

אם בא לכם על וולנטיין באווירת פנטזיה אפלה, אנחנו ממליצים ללכת לנסות את "צורת המים". העלילה מתרחשת על רקע המלחמה הקרה באמריקה 1962. אליזה הבודדה (סאלי הוקינס) עובדת כמנקה במעבדה ממשלתית חבויה תחת אבטחה גבוהה, ולכודה בחיים של בידוד. החיים של אליזה משתנים לנצח כאשר היא וחברתה לעבודה (אוקטביה ספנסר) מגלות ניסוי סודי ומסווג.

 

לחיות בקטן (22.2)

מאט דיימון האהוב חוזר בסרט קומדיה באווירת מדע בדיוני. בכנס בנורווגיה נחשף כי פרויקט מזעור בני אדם אפשרי ואף נוסה בהצלחה, מה שעשוי להביא לפתרון בעיות הקיימות בכדור הארץ. 10 שנים מאוחר יותר, זוג בשם פול ואודרי ספרנק מחליטים לעבור את תהליך המזעור שהוא בלתי הפיך. לאחר שעבר את התהליך, מגלה פול כי רעייתו התחרטה ברגע האחרון והוא נותר קטן לבדו עם המציאות החדשה. בחייו החדשים, נחשף פול לקשיים של העולם הממוזער, המתגלה כמראה של החברה המנוכרת וקשת היום של ארה"ב. 

 
 
תגובות