הוולנטינז כאן! הסרטים שאתם חייבים לראות עם הדייט . צילום: באדיבות Yes

הוולנטינז כאן! הסרטים שאתם חייבים לראות עם הדייט

ה-14 בפברואר הידוע יותר כיום האהבה הבינלאומי חל ממש היום, לשם כך ריכזנו בשבילכם מספר סרטים שבהחלט יעשו לכם ולדייט שלכם וולנטינז מהסרטים (סטגדיש)

הכינו את הפופקורן, השוקו החם והזמינו את בן/בת הזוג שלכם לערב וולנטיין אינטימי מתחת לפוך - כל מה שנשאר עכשיו זה לבחור מהרשימה איזה סרט תראו. אגב, הרשימה מופנת גם למי שאין לו דייט השנה- אנחנו אתכם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אשמת הכוכבים

אם בא לכם למצוא את עצמכם משמשים כתף לדייט שמחבק אתכם ולא מפסיק לבכות מרוב רגש- אשמת הכוכבים זה הסרט בשבילכם. אשמת הכוכבים המבוסס על הספר המצליאח של הסופר והיוטיובר ג'ון גרין מעלל את סיפורם קורע הלב של הייזל גרייס ואוגסטוס ווטרס (שיילין וודלי ואנסל אלגורט). זוג צעיר טיפוסי ונאה המתמודדים יחד נגד מחלת הסרטן הנוראית שתקפה את שניהם, יחד הם לומדים להתמודד עם הכאב, הכעס ואפילו הצחוק בין טיפול לטיפול כימותרפי. צפייה בסרט כרוכה גם בהמון ממחטות, וכמובן אדם אהוב שנוכל לבכות איתו ברגעים הקשים. והשיר בסוף של להקת M83- הרג אותנו סופית. אגב, יש כאלה שיגידו שהוא סרט קיטשי וצוחקים עליו, אבל כל עוד אתם צוחקים יחד- אנחנו בעד.

 

החתונה של ג'ני

עם כל הכבוד לזוגות הסטרייטים בקהל, אנחנו ב-2018 וצמחה לה בשנים האחרונות הקהילה הגאה- אז סרט מומלץ ומאוד קלאסי שאנחנו נמליץ עליו הוא "החתונה של ג'ני". הסיפור עוקב אחרי ג'ני בחורה בשנות ה20 לחייה שמנהלת חיי זוגיות לסביים בסוד ממשפחתה, יום אחד היא מבינה כי היא מחמיצה את החיים שהיא רוצה, ומחליטה להינשא לבחירת ליבה – קיטי, האישה שמשפחתה האמינו עד כה שהיא רק שותפתה לדירה. כשההורים שלה מגלים את האמת הם מבקשים ממנה לא לגלות זאת לאף אחד- ומשקר לשקר העניינים רק הולכים ומסתבכים. אנחנו אהבנו.

 

ללכת בדרכך

אלא מכם שאוהבים ליפול, להיסחף ולהתרגש מסרטי ההאהבה הקלאסיים שיגרמו לכם לבכות- אנחנו ממליצים על "ללכת בדרכך" בכיכובה של אמיליה קלארק (חאליסי ממשחקי הכס). העלילה עוקבת אחרי לואיזה בחורה שעוברת מעבודה לעבודה כדי לעזור לפרנס את משפחתה. האופטימיות שלה עומדת למבחן כשהיא עומדת בפני אתגר חדש בקריירה שלה: היא לוקחת עבודה חדשה והופכת להיות מלווה ומטפלת סגורלוויל טריינור - בנקאי צעיר ועשיר המרותק לכיסא גלגלים. הסרט היפייפה מעוטר בפסקול מדהים שהופך את החוויה לפי 100 יותר רומנטית.

 

צורת המים

את הסרט הבא תוכלו לראות בבית הקולנוע הקרוב לביתכם, מכיוון שהוא עולה לאקרנים ביום חמישי הקרוב (15.3) והוא מעומד ללא פחות מ-13 פרסי אוסקר (מטורף). הסרט לוקח את המובן מאליו ויוצר מערכת יחסים רומנטית בן אישה אילמת ליצור לא אנושי- ועושה את זה בצורה מרגשת ויוצאת דופן שהופכת את הסרט הזה לבלתי נשכח. מתאים לאלה מכם חובבי המסותרין והמדע הבדיוני שמחפשים משהו שונה להתכרבל מולו השנה. הביקורת שלנו לסרט "צורת המים".

 

 

 

תגובות