דוקטור תציל אותי: סלינה גומז בתפקיד קולנועי חדש. צילום: GettyImages

דוקטור תציל אותי: סלינה גומז בתפקיד קולנועי חדש

בסוף השבוע האחרון נודע כי סלינה קטפה תפקיד קולנועי נוסף, הפעם בסרט האנימציה "דוקטור דוליטל" לצד רוברט דאוני ג'וניור הידוע כאיירון-מן בסרטי מארוול. כל הפרטים

בשנה האחרונה נראה כי סלינה גומז החליטה לחזור למסך הגדול, מאז השתתפותה בסרט "שכנים 2" ב-2016. זה התחיל בכך שדיווחנו באוגוסט על כך שהיא חוזרת בתפקיד קולנועי בסרט עם הבמאי וודי אלן ונראה כי היא ממשיכה לתחזק את הקריירה הקולנועית שלה בכך שהיא מצטרפת לקאסט של סרט האנימציה "המסע של דוקטור דוליטל" שצפוי לצאת לאקרנים בשנה הבאה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גומז תיקח חלק בסרט בכך שתדבב את אחת החיות המצוירות המזוהות בספריו של דוקטור דוליטל. על אף כי עדיין לא נמסר איזו דמות היא תדבב, אנחנו יכולים לספר לכם שהיא תדבב לצד השחקנים טום הולנד (ספיידרמן), ורוברט דאוני ג'וניור (איירון-מן). עוד נספר לכם כי לפי אתר המידע IMDB לצד סרט זה, השחקנית עובדת על עוד שני פרויקטי קולנוע בינהם גם סרט המשך לסרט האנימציה "מלון טרנסילבניה" הצפוי לצאת בחודש יוני הקרוב, כך שלשמחתנו היא לא תעלם מהמסך הגדול בזמן הקרוב.

לא נעלמ
לא תעלם מהמסך הגדול בקרוב © צילום מסך מאינסטגרם

נראה כי החזרה לזוגיות עם ג'סטין ביבר עושה לסלינה רק טוב, היא משקמת את קריירת המוזיקה והקולנוע בנוסף לשיקום הבריאותי שלה לאחר השתלת הכלייה שעברה. ונראה שכל עוד מערכת היחסים בינהם ממשיכה להיות בריאה, זה ירים את השניים רק גבוה יותר ויותר.

תגובות