יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש מרץ. צילום מסך מיוטיוב

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש מרץ

עוד מסדרת הכתבות החודשית שתמליץ ותסקר לכם את הסרטים שהכי כדאי לכם לראות בחודש הקרוב. בין הסרטים גם סרט המבוסס על משחק מחשב, קומדיית הרפתקאות עם הנפשה ממוחשבת ועוד. צאו לסרט

כבכל חודש, גם הפעם אספנו לכם מספר סרטים שהקרנות הבכורה שלהם בישראל הוא בחודש מרץ ובהחלט שווים צפייה. חודש מרץ צפוי להיות חודש מרתק עם הרבה מאוד סרטים מגוונים. בין הסרטים שיגיעו למסכים הגדולים במרץ ניתן למצוא סרט המשך לפדינגטון שזכה להצלחה רבה לפני 3 שנים ועוד סרטים מרתקים אחרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דרור אדום (1.3)

מותחן ריגול בכיכובה של אחת השחקניות המבוקשות ביותר בשנים האחרונות, ג'ניפר לורנס. היא משחקת את דומיניקה שהופכת ל"דרור". היא לומדת להשתמש בגוף שלה כדי להשיג מה שהיא רוצה והופכת לאחת הסוכנות המוכשרות ביותר בשירות הביטחון של רוסיה. המטרה מספר אחת שלה היא בחור בשם נייט, איתו היא מפתחת מערכת יחסים שמסכנת את התפקיד שלה. מדובר בסרט של כשעתיים וחצי, שצפוי להיות מעולה.

 

פיטר ראביט (1.3)

סרט המבוסס על ספר עם אותו שם. הסרט הזה הוא בעצם קומדיית הרפתקאות המספר את סיפורו של פיטר ראביט(בדיבובו של ניקי גולדשטיין), ארנב משעשע שמסתכסך עם עם בחור בשם מר מקגרגור כששניהם מנסים להרשים את השכנה החמודה שגרה ממול ולכבוש את ליבה. בסרט מככב דונל גליסון אשר השתתף גם בסרט האחרון של "הארי פוטר".

 

טומב ריידר (15.3)

אליסיה ויקנדר, שחקנית זוכת פרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר, חוזרת עם תפקיד ענק ומגלמת את לארה. לארה היא בתו של הרפתקן אשר נעלם לפני מספר שנים. בהיותה בת 21 היא מחליטה שלא ניתן לקבוע את מותו ויכול להיות שהוא חיי, ויוצאת למסע בעקבותיו. היא מנסה להבין מי הוא אביה ופוגשת לא מעט אנשים בדרך אשר עוזרים לה בהרפתקה.

 

הוריקן (15.3)

רוב כהן, הבמאי של מהיר ועצבני, מביא סרט חדש שמספר את המלחמה על 600 אלפי דולרים בזמן שמתחוללת סופת הוריקן מטורפת. שני סוכנים נשלחים עם משימה להשמיד את הכסף, שמוחזק בבידוד באי מרוחק, בזמן שקבוצת האקרים בעלי אמצעים מתקדמים רוצים לשים על השטרות את ידם ובחוץ בתים, קירות ומכוניות עפים באוויר. כתוצאה מכך נוצר סרט מלא באקשן ומתח.

 

פדינגטון 2 (22.3)

סרט המשך לסרט שיצא לפני 3 שנים, "הדוב פדינגטון". והפעם, הדוב החמוד נחוש בדעתו לקנות את המתנה המושלמת לדודה האהובה עליו, לוסי, לכבוד יום ההולדת ה-100 שלה. אך לשם כך הוא זקוק לכסף שאותו הוא משיג דרך עבודות מוזרות ומצחיקות שהוא מוצא. אך פה זה לא נגמר, יש כאלה שפחות אוהבים את הדוב החביב ורוצים לעצור אותו, יהיה מעניין.

 

נשיקה בחצות (29.3)

סרטו של סקוט ספיר,  מגולל את סיפורה של קייטי פרייס (בלה ת'ורן) בת ה-17, שנאלצת לבלות את כל חייה אך ורק בתחומי ביתה בשל רגישות בריאותית נדירה לאור השמש. רק כאשר יורד אור היום והלילה מתחיל, יוצאת פרייס החוצה לנגן בתחנת הרכבת הסמוכה לביתה. באחת מגיחותיה הליליות היא פוגשת בצ'רלי (פטריק שוורצנגר), בחור שהעריצה בסתר זה זמן רב. השניים מתאהבים אך היא חוששת מלחשוף בפניו את מצבה הבריאותי. 

 
תגובות