Let it go: האם אלזה תהיה דמות גאה?. צילום: Disney באדיבות yes

Let it go: האם אלזה תהיה דמות גאה?

הבמאית של סרט דיסני האהוב, "לשבור את הקרח", הגיבה למעריצים שרוצים שלאלזה תהיה בת זוג. כל הפרטים

מאז שסרט דיסני המצליח "לשבור את הקרח" יצא לאקרנים בשנת 2013, עלו לא מעט ספקולציות ברשת כי אלזה היא דמות גאה, וזאת בעקבות מילים וסימנים שונים בסרט. כעת, במאית הסרט, ג'ניפר לי, מדבר לראשונה על השמועות, ואומרת כי היא והצוות שלה פתוחים לכך שאלזה תנהל מערכת יחסים עם אישה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אני אוהבת את כל מה שאנשים אומרים וחושבים על הסרט שלנו - שזה יוצר דיאלוג, שאלזה היא דמות נפלאה המדברת ומגיעה לכל כך הרבה אנשים", אמרה ג'ניפר ל"HUFFPOST". "זה מאוד חשוב לנו שאנחנו חלק מהשיחות האלה". כשלי נשאלה במפורש אם אלזה תחלוק בת זוג בעתיד, היא אמרה: "נראה לאן אנחנו הולכים עם זה, יש לנו המון שיחות ומחלוקות על הנושא הזה, ויש לנו באמת מצפון על הדברים האלה. בשבילי, אלזה כל יום אומרת לי לאן היא צריכה ללכת, והיא תמשיך לספר לנו. אני תמיד כותבת מתוך אופי, ואיפה אלזה ומה אלזה עושה בחייה, היא מספרת לי ומובילה אותי כל יום. אנחנו נראה לאן נגיע".

© צילום מסך מהיוטיוב

במשך שנים, אנשים פיתחו תיאוריה כי הסרט כולו עוסק במיניות של אלזה, עם כמה מעריצים המבקשים במדיה החברתית שלאלזה תהיה בת זוג, באמצעות ההאשטג #GiveElsaAGirlfriend. מנגד, קבוצות שמרניות יותר יצרו גם הן מחלוקת סביב הרעיון שהסרט "דוחף אג'נדה גאה", ולכן, לטענתם, הוא בלתי הולם לילדים.

 

כאמור, לא כל הקבוצות בחברה, ולא כל שכבות הגיל רגילות לראות דמויות גאות על המסך, אך ייתכן כי זה הזמן לשינוי הנורמות החברתיות בנושא. האם נזכה לראות את אלזה אוחזת בבת זוג ב"לשבור את הקרח 2"? רק ימים יגידו.

תגובות