בואו לזכות בכרטיס זוגי לאירוע הקרנה מיוחד של "מוטלים בספק". צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג והאחים רוגובין

בואו לזכות בכרטיס זוגי לאירוע הקרנה מיוחד של "מוטלים בספק"

אחד הסרטים המדוברים והחזקים של השנה הגיע לקולנוע, ולנו יש כרטיסים לחלק לכם לאירוע הקרנה מיוחד בהשתתפות כוכבי הסרט ובמעמד רעיית נשיא המדינה

אחרי שהיה מועמד ל-9 פרסי אופיר כולל הסרט הטוב ביותר וזכה בפרס הליהוק, אחד הסרטים המדוברים של השנה, "מוטלים בספק" הגיע לקולנוע ולכם יש הזדמנות לזכות בכרטיס זוגי לאירוע מיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את הסרט מוביל השחקן האהוב רן דנקר ביחד עם עוד אחד עשר בני נוער שהם "נון-אקטרס" (ללא רקע וניסיון במשחק) שזכו לשבחים על משחקם. הסרט בהשראת אירועים אמיתיים ומספר על החיים של אסי, תסריטאי ומשורר, הוא מוצא את עצמו נידון לעבודות שירות כמורה במלקט עם נערים עבריינים. הוא מבין שניצב שפניו אתגר לא פושט, אבל גם סיכוי לישועה הדדית. ביחד הם פורצים את גבולות המסגרת השיקומית עד לסוף המפתיע.

פרוגי, יחד עם סרטי יונייטד קינג והאחים רוגובין עורכים הקרנה מיוחדת של הסרט המרגש של השנה יחד עם יוצר הסרט וכוכביו ובמעמד רעיית נשיא המדינה, הגברת נחמה ריבלין. מיד לאחר הסרט יתקיים שיח בהשתתפות היוצר והשחקנים.

כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב בפוסט הפעילות באינסטגרם: עם מי הייתם רוצים ללכת לסרט ולמה? והתגובות המיוחדות ביותר יזכו בכרטיס זוגי לאירוע ולהקרנה!

 

בואו לזכות! פרוגי, יחד עם סרטי יונייטד קינג והאחים רוגובין עורכים הקרנה מיוחדת של הסרט המרגש של השנה יחד עם יוצר הסרט וכוכביו ובמעמד רעיית נשיא המדינה, הגברת נחמה ריבלין. מיד לאחר הסרט יתקיים שיח בהשתתפות היוצר והשחקנים. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨ כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב בתגובות: עם מי הייתם רוצים ללכת לסרט ולמה? והתגובות המיוחדות ביותר יזכו בכרטיס זוגי לאירוע ולהקרנה! 😮😮😮😮 ❗️שימו לב ❗️ האירוע יתקיים ביום רביעי הבא בירושלים בשעות אחר הצהריים. ההשתתפות היא לבעלי פרופיל אישי בלבד * בכפוף לתקנון הפעילות באתר ובאפליקציה צילום: ורד אדיר

A post shared by פרוגי - אתר הנוער של ישראל (@frogifrogi) on

שימו לב: האירוע יתקיים בשבוע הבא (ה-21 במרץ) בשעות אחר הצהריים בירושלים.

בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן!

תגובות