רן דנקר וכוכבי מוטלים בספק: "אין נער רע, יש נער שרע לו". צילום: אבי חי

רן דנקר וכוכבי מוטלים בספק: "אין נער רע, יש נער שרע לו"

השחקן האהוב, רן דנקר, מככב בימים אלו בסרט הקולנוע המרגש "מוטלים בספק" לצד בני נוער ("נון-אקטרס") שבאו מתוך המציאות שלא תמיד האירה להם פנים. צפו בראיון המיוחד

רן דנקר, יחד עם עוד אחד עשר בני נוער שהם "נון-אקטרס" (ללא רקע וניסיון במשחק) שזכו לשבחים על משחקם. הסרט בהשראת אירועים אמיתיים ומספר על החיים של אסי, תסריטאי ומשורר, הוא מוצא את עצמו נידון לעבודות שירות כמורה במלקט עם נערים עבריינים. הוא מבין שניצב שפניו אתגר לא פושט, אבל גם סיכוי לישועה הדדית. ביחד הם פורצים את גבולות המסגרת השיקומית עד לסוף המפתיע.

עוד בערוץ בידור של פרוגי:

לכבוד צאתו של הסרט, תפסנו לראיון מיוחד, כנה ומרגש את דנקר ושניים מהנערים המככבים בסרט - דויד וילחובסקי ואושר עמרה שסיפרו לנו על המציאות של הנוער כיום ("בשביל המבוגרים אנחנו כלום"), על לצלם סרט מתוך סיפורים אמיתיים שחלקם הם גם המציאות של השחקנים (וכן של במאי הסרט שעבור חלקם הוא גם המורה).

כתב: משה אבוטבול | צילום: אבי חי | עריכה: אמיר סולמון
 

"משרד החינוך מכניס את כולם לעדר - מה שמלמדים זה מה שמלמדים", אומר דנקר ומוסיף: "נוצר מצב של לחץ ולא יכולים לבטל את עצמם או שישמעו אותם וזו אחת הסיבות לאלימות". דויד וילחובסקי, תלמיד י"ב מספר על כך מנקודת מבט שלו כבן נוער: "זה לא משנה אם אתה באור יהודה או בלוד או בסביון - כל אחד והתסכול שלו ואתה רואה מה יכול לקרות לך אם אתה נכנס לשעמום או תסכול".

רוצים לזכות בכרטיס זוגי לאירוע הקרנה המיוחד?

פרוגי, יחד עם סרטי יונייטד קינג והאחים רוגובין עורכים הקרנה מיוחדת של הסרט המרגש של השנה יחד עם יוצר הסרט וכוכביו ובמעמד רעיית נשיא המדינה, הגברת נחמה ריבלין. מיד לאחר הסרט יתקיים שיח בהשתתפות היוצר והשחקנים.

כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב בפוסט הפעילות באינסטגרם: עם מי הייתם רוצים ללכת לסרט ולמה? והתגובות המיוחדות ביותר יזכו בכרטיס זוגי לאירוע ולהקרנה! בכפוף לתקנון הפעילות.

 

בואו לזכות! פרוגי, יחד עם סרטי יונייטד קינג והאחים רוגובין עורכים הקרנה מיוחדת של הסרט המרגש של השנה יחד עם יוצר הסרט וכוכביו ובמעמד רעיית נשיא המדינה, הגברת נחמה ריבלין. מיד לאחר הסרט יתקיים שיח בהשתתפות היוצר והשחקנים. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨ כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב בתגובות: עם מי הייתם רוצים ללכת לסרט ולמה? והתגובות המיוחדות ביותר יזכו בכרטיס זוגי לאירוע ולהקרנה! 😮😮😮😮 ❗️שימו לב ❗️ האירוע יתקיים ביום רביעי הבא בירושלים בשעות אחר הצהריים. ההשתתפות היא לבעלי פרופיל אישי בלבד * בכפוף לתקנון הפעילות באתר ובאפליקציה צילום: ורד אדיר

A post shared by פרוגי - אתר הנוער של ישראל (@frogifrogi) on

גם כוכבי "מוטלים בספק" לוקחים חלק בקמפיין מיוחד של פרוגי נגד אלימות תחת הסיסמא: "עצור! תחשוב! אלימות. לא בשבילי!" עם תנועת היד המיוחדת, אליה התגייסו כוכבים נוספים.

 

תגובות