מפתיע: כוכב "נו פילטר" לוהק לסרט בינלאומי. צילום: ירון ברנר

מפתיע: כוכב "נו פילטר" לוהק לסרט בינלאומי

לא רק כוכב רשת: אחד מכוכבי העונה הראשונה של סדרת הדוקו שלנו, עמל בחודשים האחרונים על קריירת המשחק והנה הוא כבר קוטף תפקיד ראשון מעבר לים. כבוד!

הוא הצחיק, ריגש וכבש אותנו בעונה הראשונה של "נו פילטר" בפרוגי כשהראה לנו את החיים שלו בלי מסיכות, וכעת הכוכב הצעיר, ליאון רביץ, הולך בעקבות אביו וממשיך בכל הכח בקריירת משחק. אך גם אנחנו הופעתנו לגלות שהתפקיד הבא שלו יהיה בסרט בינלאומי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רביץ הצעיר רק בן 16 וכבר לוהק לסרט "עשיו", המבוסס על רב מכר באותו השם שחיבר הסופר הישראלי מאיר שלו. הצילומים אמורים להתחיל כבר בתחילת החודש הבא בישראל ורביץ עתיד לפגוש על הסט את השחקן הבינלאומי הארווי קייטל ("ספרות זולה", "כלבי אשמורת", "אוצר לאומי") וכן את שירה האס, עומר גולדמן וגילה אלמגור. 

שירה האס
שירה האס © gettyimages

"עשיו" עוקב אחרי סופר בן 40 שחוזר לביתו לאחר ההעדרות ממושכת כדי להתמודד עם אחיו, יעקב, ש"גנב" את אהבתו ועבודתו. הסיפור הוא טוויסט מודרני על הסיפור המקראי של יעקב ועשיו בספר בראשית. אם אתם תוהים את מי יגלם רביץ? נספר שהוא לוהק לתפקיד יעקב הצעיר. כבוד!

© אינסטגרם

ליאון, בנו של השחקן נתי רביץ, פרץ בתכנית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים והמשיך להנחיית התכנית "אונליין" וזהו לא תפקיד משחק ראשון שכן כיכב בעבר בסרט "מקום בגן עדן", בסדרה "הקופה הראשית" של החינוכית וב"טלוויזיה במיטבה" בקשת.

כוכב עולה!
כוכב עולה! © ירון ברנר

 

תגובות